obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Het overgaan van Concepts naar KPN.
Leendert
De monteur van KPN was mooi op tijd, het Genexis glasvezelmodem werd vervangen door een NT kastje en een dummy die hij per toeval in de auto had liggen. Ruim een uur eerder merkte ik dat de diensten die Concepts leverde waren uitgevallen.
Kennelijk was er al in de Centrale het een en ander verandert, de monteur constateerde helaas dat er geen licht was, het ledje "Glas" brandde niet op het NT kastje, vermoedelijk is daar een stekkerverbinding niet goed aangedrukt, aldus de monteur.
Heb de monteur verteld dat bij de aanleg van het glasvezelnet vorig jaar de glasvezelkabels verwisseld waren met de buren en dat kan mogelijk nu ook voor problemen zorgen als dat toen niet goed vermeld is op de aansluitingen en omdat die buren nu ook geen verbinding hebben!
Na veel telefonisch contact door de monteur met KPN en ReggeFiber bleek dat het probleem door ReggeFiber moest worden opgelost.
Aangezien dat de "service" van ReggeFiber " hoog" in het vaandel staat bij de helpdesk en storingsdienst zijn wij afgesloten geweest van Telefoon, Internet, TV en Radio van vrijdagmiddag 28 juni ongeveer 13.00 uur tot maandag 2 juli 15.00 uur
Dus, ook al heeft er iemand bij ReggeFiber op vrijdagmiddag een stomme blunder begaan, zal de klant gewoon moeten wachten tot de eerst volgende werkdag!
Trouwens ReggeFiber verschuilt zich weer achter dat de bon openstaat bij de aannemer, dus de klant heeft te maken met 3 verschillende bedrijven als er een storing is en ze doen allemaal aan Struisvogelpolitiek. (sorry het zijn er 4, een storingsdienst zit er ook nog tussen)

Eenmaal aangesloten met KPN 50/50 alles in één, werkt alles lekker, het internet is snel, de kranten b.v. openen zich vlot en het HD beeld van de TV is vlijmscherp, nog nooit eerder gezien, ook niet via de Satelliet. De 2de ontvanger was er na 2 dagen, doch die was niet in orde, het beeld hakkelde en viel tenslotte op zwart, de andere ochtend volgde er een omwisseling via een coureur en deze TV ontvanger (de Motorola 1853-web)
Wij zijn t.o.h. bijzonder tevreden met met de nieuwe aansluiting en de diensten van KPN, vooral het HD beeld, wat een verschil in scherpte.... fantastisch!!

Onze buren hebben nog steeds geen diensten van Concepts, dat is nu al meer dan één week! :o
Goh.... hoe stuur je de klanten weg.
 
anton2e
Prettig dat het probleem snel was opgelost. Ik sta regelmatig met verbazing te kijken als ik zie dat KPN erg snel kan regelen dat je van X naar KPN kunt maar voor het omgekeerde (van KPN naar X) hebben ze heel veel tijd en ook langere tijd geen verbinding terwijl het uiteindelijk KPN is die het beheer voert over de div. centrales.


Het probleem van je buren ligt overigens niet bij Concepts maar bij Reggefiber die e.e.a. ooit verkeerd heeft aangesloten en dat niet correct heeft doorgegeven.
 
Leendert
Sorry, achter "TV ontvanger (de Motorola 1853-web)" moet staan; "werkt prima."

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 20 juli 2013, 07:48:38:
Concepts........ NIET DOEN!
Mijn buurtjes, 85 jaar, heeft nog steeds geen diensten van Concepts, dit al vanaf 28-6-2013 (zie vorig schrijven) inmiddels krijgen ze binnen enkele dagen van UPC Telefoon (een tijdelijk nummer tot 19-8-2013, tot de officiële beëindiging van Concepts, daarna krijgen ze hun oude nummer terug) en TV, het internet, wat zelden gebruikt word, hebben ze via en gast lijntje van mij. Tijdens een gesprek van een familielid van mijn buren en een medewerker van Concepts over het hoe en waarom, daar kwam Concepts niet aan uit en met de mededeling "ik verbreek nu het contact" werd ook werkelijk het contact verbroken. Betalen, ja dat zouden mijn buren wel mogen doen tot 19-8 terwijl er vanaf 28-6 niets meer door Concepts geleverd is!
We weten dat het glasvezelnetwerk over veel schijven loopt, maar bij wie je een contract hebt die moet gewoon zorgen dat je de diensten krijgt waar je voor betaald!
Wij zijn per 1 juli overgegaan naar KPN -alles in een 50/50- en zijn t.o.h. nog ZEER tevreden.
Alleen begrijp ik niet dat KPN Concepts als een zelfstandig "bedrijf" laat aan klooien, het is toch opgekocht door KPN, volgens mij vieren ze daar in Breda het gehele jaar carnaval.
Toch een + puntje, mijn contract met Concepts is netjes afgewerkt, de te veel betaalde abonnementskosten zijn terug gestort!
Gewijzigd door Leendert op 20 juli 2013, 07:48
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het overgaan van Concepts naar KPN.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
overstappen naar tweak Algemeen over Tweak : 4 30 jan 2014
Verhuizen Xms naar nieuw adres een DRAMA Algemeen over XMSnet.nl : 3 18 aug 2013
Van Concepts naar KPN Algemeen over Concepts ICT : 3 15 jun 2013
EB ZTE H220N reset automatisch naar fabrieksinstellingen Algemeen over KPNglasvezel : 1 09 jun 2013
Aansluiting Concepts faalt Algemeen over Concepts ICT : 6 09 feb 2013