obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel en tv
Henk T
Goedenavond,
Ik woon in een gebied waar nog geen glasvezel ligt. Nu wordt er waarschijnlijk binnenkort gestart met de aanleg daarvan en proberen diverse providers al klanten te winnen. Omdat we wel over een kabelaansluiting beschikken heb ik een abonnement bij Ziggo. In mijn huiskamer heb ik nu 2 bekabelde ethernet-aansluitingen en in de huiskamer en slaapkamer coax-aansluitingen voor de televisies. Beide televisies zijn gloednieuw en beschikken dus over DVB-C-tuners.
Ik denk er nu over om zodra de glasvezelkabel is aangelegd over te stappen naar een van de glasvezelproviders, b.v Caiway.
Ik heb het idee, dat er voor de voor de computers geen wijzigingen behoeven te worden aangebracht in de bekabeling. Die aansluiting zal wel in de meterkast worden geregeld. Maar hoe zit het nu met de televisies. Ik wil eigenlijk geen extra kastjes bij de televisies maar gebruik maken van CI-modules met smartcard die in beide televisies kunnen worden geplaatst. Maar hoe gaat het tv-signaal nu van de meterkast naar de televisies. Kan dat dan via de bestaande coaxkabels of moeten die worden vervangen door andere kabels?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel en tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
KPN Glasvezel bevalt goed Algemeen over KPNglasvezel : 1 05 okt 2014
Advertentie