obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van CaiWay
 Onderwerp afdrukken
Geen internet zonder extra's?!
Nelis
Volgens de website waar bestellingen voor glasvezel van Caiway geplaatst kunnen worden, is het mogelijk alleen internet over de glasvezelaansluiting te selecteren.

Prachtig, dus alzo gedaan in mei 2011, en een bevestiging ontvangen. Na een paar weken stilte toch eens een mailtje gestuurd om informatie over planning en vervolg. Gedurende een week gebeurt er Niets. De lokale winkel die speciaal hiervoor is ingericht maar eens bezocht. de medewerker weet niets, "ziet" wel mijn gegevens en stuurt uiteindelijk zelf een mail met verzoek om opvolging. Alles tevergeefs.
Tweede week van juli 2011: gebeld met het betaalde servicenummer, en na 21 minuten (dat loopt lekker binnen zo!!) uiteindelijk iemand aan de lijn... die mij doodleuk verteld dat ze me al eerder hadden moeten bellen, maar dat -sorry, sorry- nog niet hebben gedaan, en me dan nu meteen maar verteld dat mijn bestelling niet mogelijk is, want ik kan alleen internet krijgen als ik ook telefonie à 5 euro/maand neem.
En dat wil ik helemaal niet (want regel dat zelf veel goedkoper via VoIP) dus bestelling geannuleerd - dat kan dan wel weer vlot en telefonisch (!?).

De tijd schrijdt voort, en ondertussen gaat Caiway de glasvezel tot eind 2011 gratis aanbieden - vanwege weinig tot geen belangstelling, zo hoor ik om mij heen.

Wat schets mijn verbazing: half september 2011 ontvang ik een viertal (4!) brieven tegelijkertijd met "Dank dat u zich heeft aangemeld!" en "Zo kunt u activeren", de credentials en de telefoongegegevens waarop geen telefoongegevens staan (!). Gratis en voor niets, en automatisch beëindigd per 31-12-2011. Ja ja, en vooral die automatische beëindiging moet ik geloven... ik activeer helemaal niets!

Nou meneer Caiway, ik heb daaraan helemaal geen behoefte (meer), want prima, snel en stabiel 4 Mbps DSL van solcon. Is genoeg, en pas weer voor een jaartje verlengd; dat gun ik die jongens van solcon wel, prima service. Komt u volgens jaar maar eens terug met internet zonder (!) administratief afgedwongen en dure extra's.

Vrindelijk groetend,
Nelis
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet zonder extra's?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen post? Waar beschikbaar, Fiber, voorheen Fype : 1 10 apr 2018
IPTV en Internet langs 2 gescheiden DEVOLO netwerken. Nog niet gesorteerd : 12 08 aug 2013
Android Mini PC geen settopbox KPN Nodig Algemeen over KPNglasvezel : 4 09 jun 2013
Geen snoeren met Powerline 500AV Plus Radio en Tv van KPNglasvezel : 3 22 mei 2013
glasvezel en internet Algemeen over KPNglasvezel : 1 09 nov 2012
Advertentie