obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
regifiber : geen fatsoen
dubbelglas
Helaas zeer slechte ervaring met regifiber. Om 07:15 uur wordt ik uit belt gebeld (voordeurbel), na 10 minuten weer de bel dus ik er maar uit,staat er een buitenlandse werknemer (niks mis daarmee trouwens) met een sigaretje in de mond die mij vanuit de tuin aanspreekt en omdat hij naar m'n auto op de oprit wijst maakt ik uit zijn niet verstaanbare woorden op dat hij vraagt of de auto weg gezet kan worden. Ik vertel hem dat mijn vrouw gisteren heeft gezegd dat de auto kan blijven staan omdat zij hem vandaag niet nodig heeft. Na 3 maal uitleg snapt hij wat ik bedoel. Als ik hem zeg dat ik er niet van gediend ben dat hij me om 07:15 wakker belt begrijpt hij het niet. Om 8 uur ga ik naar m'n werk en kijk ik waar de ploegleider is. Ik doe m'n beklag bij hem over wat er gebeurd is, Ook hij is van buitenlandse afkomst (en ook daar is echt niks mis mee) maar het vervelende is dat ook weinig begrijpt en zeer slecht Nederlands spreekt.

Als ik later die ochtend bel met de klantenservice word ik teruggestuurd naar de ploegleider.
Ook maar even een klacht via de site ingediend gisteren, ben benieuwd of ze die wel snappen....

Tja, jammer. Regifiber drukt de kosten door goedkoop personeel in te huren maar drukken de service ook ver onder nul
 
anton2e
Wat is nu eigenlijk jouw probleem?

- Je noemt heel vaak 'buitenlander' om er direct bij te zeggen 'is niet erg'. Waarom noem je het dan?

- Het tijdstip van aanbellen/ 07:15 is een normale tijd waarom de meeste mensen (ploegendiensten uitgezonderd) wakker zijn of warden. Zeker als ze om 08:00 naar hun werk moeten gaan.

- De "buitenlander" ("niks mis mee") was slechts te verstaan? Tja, dat krijg je al Nederlandse werknemers haast niet meet betaalbaar zijn omdat de Nederlanders (bedrijven & de consumenten) de allerlaagste tarieven willen betalen. Niks mis mee, zou ik zeggen.


Dus ik zie niet wat er nu mis is geweest.
 
dubbelglas
Het probleem is dat ik moeite heb met de werkwijze en aanpak that's it
 
anton2e
Dan moet je dat de opdrachtgever van Reggefiber gaan vertellen want tussen jou en Reggefiber bestaat geen enkele relatie. Jij bent niet de opdrachtgever en ook hoeven zij jou geen verantwoording af te leggen.

Net zoals er geen relatie bestaat tussen jou en een stratenmaker die in opdracht van de gemeente de stoep komt (her)bestraten.
 
Loekie
No offense, maar in de periode van aanleg van de infra waar zuidlaren volgens dit http://reggefiber.nl/tl_files/regio/f...C%20V2.pdf in zit, is reggefiber je aanspreekpunt. Dat vinden ze zelf ook: http://reggefiber.nl/tynaarlo/content...art/klacht.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat deze mensen vroeg beginnen en dat er in ieder geval gedacht wordt aan het feit dat anderen later beginnen en er dus aangebeld wordt om een probleemsituatie te voorkomen.
Dat men de taal niet machtig is , is dan niet handig, maar het drukt de kosten nogal stevig(in Enschede kwamen ze vaak uit Polen begreep ik). En ik had verder totaal geen probleem met ze.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'regifiber : geen fatsoen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen post? Waar beschikbaar, Fiber, voorheen Fype : 1 10 apr 2018
Android Mini PC geen settopbox KPN Nodig Algemeen over KPNglasvezel : 4 09 jun 2013
Geen snoeren met Powerline 500AV Plus Radio en Tv van KPNglasvezel : 3 22 mei 2013
geen dvd afspelen met kpn glasvezel? Nog niet gesorteerd : 3 22 apr 2012
Geen fiberportX meegeleverd Nog niet gesorteerd : 2 09 mrt 2012