obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Opgelet, 180 dagen vertraging toegestaan in voorwaarden
stevenwu_n
Beste mensen,

Ik wil jullie hierbij waarschuwen voor een voorwaarde opgenomen in de leveringsvoorwaarden van Concepts ICT. Het gaat hierbij om voorwaarde 8.2 in Leveringsvoorwaarden Glasvezeldiensten. Deze kunt u vinden op hun website. Ik citeer:

"In dien levering met meer dan 180 dagen vertraagd is, is Klant, totdat levering alsnog is geschied, gerechtigd de Overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen volgens de procedure bepaald in deze voorwaarden."

Ik weet niet of dit gebruikelijk is, maar het lijkt me van niet. Zelf ben ik op dit moment hier de dupe van. Op 7 maart 2012 heb ik een alles-in-1 50 mbits glasvezelabonnement aangevraagd maar tot op heden (21 mei 2012) heb ik nog steeds geen diensten van hun mogen ontvangen. Er moet namelijk een monteur langskomen om de glasvezelmodem te installeren van een externe aannemers bedrijf. Ik zou daarvoor gebeld worden, echter gebeurde dat nooit. Ik heb zelf meerdere keren gebeld en telkens kreeg ik dezelfde boodschap dat het genoteerd staat en dat ze contact opnemen met de aannemer. Uiteindelijk heb ik vorige week gebeld om te zeggen dat ik het zat ben en dat ik mijn contract wil ontbinden. Daarop kreeg ik te horen over deze voorwaarde en dat ik een e-mail moest sturen omdat ze mij telefonisch niet kunnen helpen. Ik heb toen per e-mail gevraagd over deze voorwaarde en kreeg de bevestiging dat het echt zo is. Bovendien wil ik melden dat hun reactie uiterst onprofessioneel was. Kort, direct en zonder enige vorm van excuus en zonder vermelding van een naam.

Ik vind dit absoluut belachelijk dat je als klant zijnde wordt gedupeerd en vervolgens moet dokken voor hun slechte dienstverlening. Ik moet zo rond de 150 euro betalen (niet officieel bevestigd, alleen een indicatie verkregen tijdens telefonische contact). Het is niet zozeer het geld, maar meer het principe.

Ik ga hiervoor beroep doen op de Geschillencommissie Telecommunicatie, maar allereerst wacht ik op een telefoontje van de ConsuWijzer. Deze laatste gaat een expert de juridische aspecten laten bekijken en zal mij woensdag terugbellen.

Meer volgt als ik meer weet.

Mvg,

Steven
 
data-full-width-responsive="true">
kobus1960

Quote

"In dien levering met meer dan 180 dagen vertraagd is, is Klant, totdat levering alsnog is geschied, gerechtigd de Overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen volgens de procedure bepaald in deze voorwaarden."


Helder, overeenkomst opzeggen zonder kosten. Volgende ISP.
Er zijn er meer dan groenteboeren in een stad tegenwoordig.
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgelet, 180 dagen vertraging toegestaan in voorwaarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen vastlopers meer sinds 2 dagen Nog niet gesorteerd : 2 10 feb 2010