obey-robots.txt
23 Juli 2017, 10:50
Navigatie
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Concepts ICT kwijt
Tevreden met Concepts ICT?
Ja Ja 60%[6 stemmen]
Nee Nee 40%[4 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 10
 Onderwerp afdrukken

Tevreden met Concepts ICT?

Fiber
Maak gebruik van de enquête en post hier gelijk een uitgebreid antwoord.
Fiber, lichtsnelheid.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
glasmol
Thomas schreef:
Echt niet tevreden, kan niet wachten dat het jaar om is en ik kan overstappen.
Al vanaf het begin problemen met tv en teletekst maar oplossen nee dat doen we niet hoor.
Dan maar opzeggen he.


Zou je me misschien je postcode, huisnummer en telefoon nummer kunnen geven in een prive bericht ? ?
Wellicht dat ik één van m`n aanspreekpunten bij CICT kan raadplegen voor je...
 
januutreurle
Tot nu toe ben ik niet tevreden met Concepts. Op 15 juni is bij mij het glasvezelmodem geplaatst. Dezelfde dag heb ik contact opgenomen met Concepts. Men vertelde mij dat de diensten (internet en televisie) zeker per 5 juli kunnen worden geleverd. Ik zou hierover per omgaande een brief krijgen.

22 juni: nog niets vernomen, weer gebeld. Men zou het uitzoeken en mij zsm. de spullen toesturen.
28 juni: nog steeds niets vernomen van Concepts. Maar eens een e-mail verstuurd (om 13:00 uur). Om 20:10 een ontvangstbevestiging gekregen.
30 juni: nog steeds geen inhoudelijke reactie van Concepts. Maar weer eens gebeld. Men bevestigt dat de diensten per 5/7 zullen worden geleverd. Er zou een brief zijn gestuurd. Ik heb echter niets ontvangen. Men zal de bevestiging en info opnieuw versturen.

5 juli: nog steeds niets vernomen van Concepts. Er staat wel een TV signaal op de Genexis. Ik krijg ook een (private range klasse C) IP-adres als ik een PC inprik. Maar geen internet connectivity. Dus maar weer eens gebeld. Nu krijg ik ineens te horen dat de aannemer nog ergens naar moet kijken(?). Men zou contact opnemen met de aannemer die mij dan zsm. zou bellen.
7 juli (vandaag): nog niets vernomen van Concepts of aannemer. Dus maar weer gebeld. Kennellijk had men mijn mobiele nummer (dat ik 5 jli had doorgegeven) niet, Het telefoonnummer dat werd genoemd was in ieder geval niet van mij. Ik heb zowel mijn vaste als mobiele nummer doorgegeven. Men zou opnieuw de aannemer bellen die dan weer ......

Dat was dus vanochtend om ongeveer half tien. 't Is nu kwart over vier en ik heb nog steeds niets gehoord. Uiterst vervelend want mijn huidige abonnementen lopen binnenkort af.

Overigens: Ik ben in alle telefoontjes netjes en vriendelijk te woord gestaan door de helpdeskmedewerk(st)ers.

Update 12 juli:

Na nog een telefoontje op 8 juli met Concepts, en Hako(aannemer) kan ikzelf een afspraak meken met de aannemer. Twee mannen van Hako komen de volgende dag (9 juli) om de installatie te aktiveren. 's Middags weer met Concepts gebeld. Een van de medewerkers belooft dat internet en tv op maandag (12 juli) operationeel zal zijn.

12 juli: Concepts heeft woord gehouden en ik kan mijn internet en tv via de glasvezel gebruiken (drie dagen voordat mijn huidige abbonnementen aflopen, PFFFFFFT!).

Ik vind dat het optreden van Concepts in dezen geen schoonheidsprijs verdient. Indien men iets alerter was geweest had men eind juni, na mijn tweede telefoontje al kunnen constateren dat de aansluiting nog niet completed was gemeld. Dat had mij veel stress en tijd en Concepts veel tijd kunnen besparen.

Ik ga er vooralsnog van uit dat dit een incident was en de dienstverlening in de toekomst beter zal zijn.

TV en internet functioneren tot nu toe prima. Ik kan mijn eigen mailserver en budgetphone telefonie zonder problemen gebruiken.

Update 18 augustus 2010

Ik zit nu een maand op de glasvezel en alles loopt als een zonnetje.

Internet en TV van Concepts
Telefonie met een eigen Linksys PAPT kastje van Budgetphone

Uiteindelijk dus: tevredenWink.
Gewijzigd door januutreurle op 18 augustus 2010, 14:06
 
misterbenz
Hoi Jan,

We zijn al weer een hele tijd verder,je verhaal begint op dat van mij te lijken.
Over een dag of 10 word ik ook afgesloten van Adsl.
Mij beloven ze steeds om te bellen,echter hebben ze dit nog niet 1 keer gedaan.
Ook de papieren heb ik zelf voor gebeld,kwam allemaal erg laat.
Snap niet hoe ze durven te zeggen professioneel bedrijf,ik ga zo niet met mijn klanten om.


Groetjes Mb
 
stormed
Hi!,

Sinds kort ben ik ook klant van Concepts en ben erg tevreden. Ik heb zelf een 100/100 abonnement.

De TV kwaliteit (WGDO) is echt geweldig, je kan zien dat de stream 1:1 Technicolor worden doorgegeven. Ik maak gebruik van Interactieve TV op 2 televisie's met beide een Amino decoder 1 PVR en 1 HD decoder. Beide zijn erg gebruiksvriendelijk en je zapt vlot door de verschillende menu's heen echt een verademing, in vergelijking met de meeste trage decoders. Het zenderaanbod is prima.

Het Internet is erg stabiel en ik gebruik dit in combinatie met een Cisco-Linksys E4200 (High-End). De snelheid word vrijwel altijd gehaald en de ping-tijden naar game-servers zijn erg laag wat gunstig is voor de gamers onder ons Wink.. Binnen het Concepts netwerk t/m het de ring van Concepts uit gaat haast altijd <1 MS

Telefonie ; Werkt prima zoals het moet horen.

De klantenservice werkt snel, je hebt vaak binnen 30 seconden iemand aan de lijn en het is geen duur 0900 nummer Smile, tevens heb je op je mails ook vaak binnen een aantal uren reactie.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze provider!
Gewijzigd door stormed op 14 september 2011, 21:14
 
Bieleman
Er zijn wat aanloop perikelen geweest. Deze lagen grotendeels buiten de schuld vvan Concepts.
De beloofde snelheid (100/100) wordt bij lange na niet gehaald. Gemiddeld kom ik uit op 80/83. Dit probleem voorgelegd aan Concepts. Moet nu de resultaten bijhouden en schermafdrukken van de gemeten snelheden toezenden.
Waarbij opgemerkt dat de snelheidsmetingen op meer computers, zowel met als zonder router ertussen, zijn uitgevoerd.
Verder ben ik redelijk tevreden over de service.
Echter; niet iedere technisch toegewijde van de klantenservice is ook echt een techneut. Zo werd beweerd dat na een stroomstoring - bij de aanbieder van de glasvezeldiensten !- de kwaliteit van de coaxkabel in mijn huis mogelijk zou zijn aangetast..???!!!Shock
Zulke nonsens horen niet thuis bij dergelijke providers.
Mocht de up- en downloadsnelheid niet verbeteren, dan ga ik over naar een 50/50 abonnement in de hoop dat dat minder verlies oplevert.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tevreden met Concepts ICT?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Het overgaan van Concepts naar KPN. Algemeen over Concepts ICT 3 20 juli 2013, 07:48
Van Concepts naar KPN Algemeen over Concepts ICT 3 15 juni 2013, 22:31
Aansluiting Concepts faalt Algemeen over Concepts ICT 6 09 februari 2013, 12:31
Glasvezel van Concepts ICT is beschikbaar in: Waar beschikbaar, Concepts ICT 6 02 januari 2013, 01:17
Tevreden met OnsNet glasvezel? Algemeen over OnsNet 2 13 november 2012, 12:15
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 86% [92 stemmen]
86% [92 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 14% [15 stemmen]
14% [15 stemmen]

Stemmen: 107
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 april 2017, 09:20
kan mijn account verwijderd worden?

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool