Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
Pagina 2 van 2: 12
|
Storing rond 21.30uur
|
|
glasmol |
Geplaatst op 22 November 2009, 13:12
|
Activiteit Berichten: 205 Lid sinds: 21 Jun 2009 |
Quote space1 schreef: Omdat ik zelf ook last heb van deze storing maken we allebei gebruik van dezelfde dslam. Bevind jij je dan ook in de regio Haaksbergen e.o. ? Want het is absoluut niet 1 dslam die de problemen geeft, heel Haaksbergen heeft hier last van, ook van andere mensen in Nederland hoor ik het zelfde probleem, dus het zit `m niet in 1 dslam... |
|
|
space1 |
Geplaatst op 24 November 2009, 21:03
|
Activiteit Berichten: 224 Lid sinds: 09 Jul 2009 |
Quote glasmol schreef: Quote space1 schreef: Omdat ik zelf ook last heb van deze storing maken we allebei gebruik van dezelfde dslam. Bevind jij je dan ook in de regio Haaksbergen e.o. ? Want het is absoluut niet 1 dslam die de problemen geeft, heel Haaksbergen heeft hier last van, ook van andere mensen in Nederland hoor ik het zelfde probleem, dus het zit `m niet in 1 dslam... Ja, ik kom ook uit Haaksbergen. Er loopt van een dslam een rechtsreekse verbinding naar de gebruiker. Neem daarom aan dat de dslam in de wijkcentrale staat (bij glasvezel tot in de wijkkast is dat wel zo). Dan zou het al heel toevallig zijn dat we alle twee van dezelfde wijkcentrale gebruik maken. Weet je of die gebruikers met dezelfde storing in de regio twente of daar buiten wonen? Gisterenavond was de storing zoals gewoonlijk aanwezig ( je kunt er de klok er op tijd zetten!!!) zal morgen even een mail sturen en zet meteen de link naar dit forum er bij. Hoop dat het een keer opgelost worrdt. heb namelijk de laatste tijd wel meer storingen grijze opnames in de ontvanger (gedeeltelijk opgenomen) , een F12 bij het opstarten netwerk tijdelijk niet aanwezig ontvanger start na 1 a 2 minuten gewoon op en verder ook dezelfde soort storingen van de tv zie ik ook bij internet streams ook maar enkele seconds Gewijzigd door space1 op 24 November 2009, 21:08 |
|
|
glasmol |
Geplaatst op 25 November 2009, 12:57
|
Quote space1 schreef: Quote glasmol schreef: Quote space1 schreef: Omdat ik zelf ook last heb van deze storing maken we allebei gebruik van dezelfde dslam. Bevind jij je dan ook in de regio Haaksbergen e.o. ? Want het is absoluut niet 1 dslam die de problemen geeft, heel Haaksbergen heeft hier last van, ook van andere mensen in Nederland hoor ik het zelfde probleem, dus het zit `m niet in 1 dslam... Ja, ik kom ook uit Haaksbergen. Er loopt van een dslam een rechtsreekse verbinding naar de gebruiker. Neem daarom aan dat de dslam in de wijkcentrale staat (bij glasvezel tot in de wijkkast is dat wel zo). Dan zou het al heel toevallig zijn dat we alle twee van dezelfde wijkcentrale gebruik maken. Weet je of die gebruikers met dezelfde storing in de regio twente of daar buiten wonen? Gisterenavond was de storing zoals gewoonlijk aanwezig ( je kunt er de klok er op tijd zetten!!!) zal morgen even een mail sturen en zet meteen de link naar dit forum er bij. Hoop dat het een keer opgelost worrdt. heb namelijk de laatste tijd wel meer storingen grijze opnames in de ontvanger (gedeeltelijk opgenomen) , een F12 bij het opstarten netwerk tijdelijk niet aanwezig ontvanger start na 1 a 2 minuten gewoon op en verder ook dezelfde soort storingen van de tv zie ik ook bij internet streams ook maar enkele seconds Hoi, Ik zit aangesloten op de centrale aan de Holthuizerstraat. Mensen buiten Haaksbergen heb ik nog niet gesproken over dit probleem. Wat ik nu wel weet is dat men gisteren met dit probleem bezig is geweest, en dit had als resultaat dat de storing dinsdag avond niet om 21.28 zich voordeed maar rond 21.15uur, verplaatsing van het probleem dus, geen oplossing tot op heden.... |
|
|
space1 |
Geplaatst op 25 November 2009, 15:19
|
Activiteit Berichten: 224 Lid sinds: 09 Jul 2009 |
Quote glasmol schreef: Hoi, Ik zit aangesloten op de centrale aan de Holthuizerstraat. Mensen buiten Haaksbergen heb ik nog niet gesproken over dit probleem. Wat ik nu wel weet is dat men gisteren met dit probleem bezig is geweest, en dit had als resultaat dat de storing dinsdag avond niet om 21.28 zich voordeed maar rond 21.15uur, verplaatsing van het probleem dus, geen oplossing tot op heden.... Ik weet niet op ik op dezelfde centrale ben aangesloten, maar ik woon wel aan die kant Haaksbergen meer richting het centrum. Ik heb al bericht terug van de helpdesk: Storing is nog in behandeling De mogelijke oorzaak is gevonden, maar er worden nog testen gedaan om dit echt vast te stellen. De begin tijd van de laatste opgebouwde verbinding van het modem is om 14:50 vandaag. Ik neem aan dat er vandaag ook nog aan gewerkt is. Ik zal avond tussen 9 en half tien even goed oppassen |
|
|
glasmol |
Geplaatst op 25 November 2009, 16:27
|
Als je wilt kan ik checken op welke centrale je zit. Maar dan zul je me je postcode en huisnummer in een prive bericht moeten geven.
Gewijzigd door glasmol op 25 November 2009, 17:10 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing rond 21.30uur', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Dagenlange storing provider Fiber gaande | Algemeen over Fiber, voorheen Fype | : 1 | 30 Sep 2016 |
algehele storing glasvezel | Algemeen over KPNglasvezel | : 3 | 24 Feb 2012 |
Storing glasvezel in Enschede en Wijchen -update | Algemeen over Tweak | : 2 | 26 Jan 2012 |
Storing ITV - beeldkwaliteit | Algemeen over KPNglasvezel | : 14 | 11 Dec 2011 |
storing tv signaal | Nog niet gesorteerd | : 1 | 16 Feb 2011 |
Advertentie