obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
algehele storing glasvezel
wanhopig
ik maak sinds april 2011 gebruik van glasvezel via KPN, alles in een. En heb sinds die tijd bij voortduring storing. Niet traceren waar de storing vandaan komt, dan weer werkt de telefoon niet, dan weer geen internet en dan weer storing in ontvangst bij tv.
Meerdere keren een monteur bij geweest en ook zij constateren bijzondere storingen en kunnen niet alles gelijktijdig laten werken. De eindconclusie schijnt te zijn: bijzondere situatie jammer!!
Tot op heden lijkt er geen oplossing te zijn. Eindconclusie kan op dit moment alleen maar zijn: KPN glasvezel nooit doen, niet aanbeginnen
 
Fiber
Bedankt voor je verhaal. Krijg je nu compensatie? Mag je voor je contract afloopt weg?
Fiber, lichtsnelheid.
 
Anneke
Is er al gecheckt (ik vraag maar naar ik wijs ben) op een glasvezelbreuk?

Meer mensen in de buurt die storingen ervaren, weet je dat toevallig?

Aan je naam te zien, kan ik me goed voorstellen dat je er wanhopig van wordt Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'algehele storing glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Dagenlange storing provider Fiber gaande Algemeen over Fiber, voorheen Fype : 1 30 sep 2016
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Advertentie