obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
zeer slechte sirvice
petdriessen
In Maart 2012 werd de glasvezel bij mijn huis gelegd. In Juli werd de Dummie geplaatst.Weken later werd het Router geplaatst. Maar er kon geen verbinding gemaakt worden. Het is nu 16 november en nog steeds geen verbinding. Er zijn ondertussen al wel 3 monteurs binnen geweest, Als de nieuwe storing wordt door gegeven duurt het enkele weken alvorens men telefonisch contact opneemt voor een huis bezoek. Ook als dit met spoed door gegeven wordt bij Reggefiber. Het is een zeer logge organisatie, die het woord service niet kunnen schrijven noch kunnen uitspreken. Ik heb gekozen voor Lijbrandt als provider. Maar als ik daar nu zo blij mee moet zijn?? Deze zijn ook mede schuldig dat het allemaal zo lang gaat duren. Want er zijn ook al 2 monteurs van lijbrandt geweest. Angry
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer slechte sirvice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zeer ontevreden over lijbrandt Algemeen over Lijbrandt : 1 02 okt 2012
slechte kwaliteit kpn glasvezel vanaf begin Internet van KPNglasvezel : 7 18 jun 2012
Zeer ontevreden over Tweak Algemeen over Tweak : 6 13 sep 2011