obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
klachten AMINO530 box XMS
kiro1718
Hallo, ik heb sinds mijn aanschaf van mijn AMINObox via XMS problemen met de opname, afspelen van opgenomen programma's. Ik heb meerdere emails gestuurd naar XMS echter ik krijg geen antwoord. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de helpdesk echter geen resultaat. Ik heb de decoder meegenomen naar de winkel van glashart in Zeewolde waar een medewerker aanwezig was.Hier is de decoder uitgeprobeerd en ook hier de problemen.

De medewerker heeft contact opgenomen met zijn leidinggevende echter deze wil de decoder niet omruilen. Het is volgens hem een probleem van de leverancier en niet van XMS. Ik heb de decoder gekocht van XMS dus is de verkoper -XMS dus- verantwoordelijk en dient dus haar verantwoordelijkheden na te komen.

Navraag bij de leverancie ren importeur van de decoders wijst uit dat XMS namelijk geen klant van hun is en dat de decoders vermoedelijk van parallel import afkomstig zijn of rechtstreeks ingekocht zijn..

Tot op heden nog steeds geen antwoord van XMS over mijn klacht.

Wie heeft ook problemen met deze AMINObox of herkend de klachten of de werkwijze van XMS?

Gaarne jullie reactie.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klachten AMINO530 box XMS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Centraal onafhankelijk meldpunt KPN klachten Algemeen over KPNglasvezel : 5 24 jun 2012