obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
wat een ellende....
Carola
Ik dacht dat UPC veel storing had maar dat is een verademing vergeleken met KPN Glasvezel. Ik heb het nu een klein maandje en ben alleen maar aan het bellen ( als dat lukt) aan het resetten, en zelfs voor TV kijken moet je ook vreselijk veel geduld hebben. Ik volg al niets meer want voor je het weet kijk je weer tegen een half uur blokjes aan. Ik voel me opgelicht. Eerst lag het aan de bekabeling, toen was het Vista, nu is het AVG. We hebben 5 pc's in huis en allemaal draaien ze op wat anders, we hebben allemaal onze eigen virusscanners die zijn dan dus kennelijk allemaal fout. Ze kunnen wel een monteur sturen maar die moet je dan wel zelf betalen, als het onze fout is. Aangezien wij er geen verstand van hebben is dat natuurlijk bij voorbaat al vast gesteld. Eigenlijk wil ik gewoon terug naar UPC. Dat was dan wel geen glasvezel maar in ons geval 2x zo snel EN stabiel internet. We hadden best wel eens storing maar niet elke dag 5x en we hadden geen super TV beeld maar wel stabiel en op alle tv's.
Bezint voor je begint raad ik je aan want het is niet wat lijkt.

Intussen liggen er overal kabels door het huis, op deze manier hebben we internet. Zo traag als dikke stroop maar net snel genoeg om hier lid van te worden en mijn gal te spuien.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat een ellende....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aanvraag glasvezel, tot nu toe grote ellende Algemeen over KPNglasvezel : 6 14 jun 2010
Advertentie