obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
Aansluiten luidsprekers op TV ontvanger
anna
Ik ben sinds gisteren aangesloten via de glasvezel op interactieve TV van KPN (experia). Nu heb ik een tweede ontvanger bij mijn computer staan en mijn monitor heeft geen ingebouwd geluid.
Nu vertelde de monteur dat ik er een paar simpele boxen bij kon kopen en op de ontvanger kon aansluiten, maar dit werkt niet zo simpel, want die pluggen
passen niet op elkaar. Het snoertje (rood/wit) voor audio sluit niet aan op de boxen.Is er niet een verloopstekkertje oid op de markt.
Zoals je merkt heb ik er allemaal niet zoveel verstand van, maar weet iemand een oplossing?
Ik hoorde weer van een medewerker van de mediamarkt, dat er nog weer een versterker tussen moet, klopt dit?
 
Leendert
Dat klopt, die paar millivolt die uit de tulpplugjes komen kunnen geen luidsprekers aansturen. Succes.
 
kobus1960
bv. Een leuk computer luidspreker setje gaat wel werken.
Die herbergen al een versterker in zich. Er zijn verloop setjes
van tulp naar de zg. Jack aansluiting.
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiten luidsprekers op TV ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Audio tuner aansluiten op glasvezel Nog niet gesorteerd : 1 13 aug 2012
2e tv aansluiten Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 09 aug 2012
Van Satelliet naar Glasvezel, welke ontvanger? Nog niet gesorteerd : 2 10 mrt 2012
Xbox 360 op glasvezel aansluiten Algemeen over KPNglasvezel : 1 07 okt 2011
Opnieuw aansluiten Telefoon na doorknippen kabel Telefonie van KPNglasvezel : 2 09 mei 2011
Advertentie