obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel adapter
disnoxxio
Beste mensen


Heb sinds vanmorgen glasvezel van KPN, Pakketje Goud, dus zou een snelheid zowel upload als download moeten halen van 100mb/s

Dit is wat ik heb:

1740271408


Ik zit met adapter denk ik 7 meter van hier naar waarmee ik het verbind,


Dit is toch schandalig? mijn broer btw dowload met 6 mb tot nu toe en daar loopt het allemaal beter terwijl hij verder dan mij zit, Hoe kan dit komen?
 
anton2e
Snelheden meten moet je altijd bedraad doen. Pas als daar de juiste snelheden gemeten worden dan kun je overstappen naar draadloos en kijken of dat ook goed zit.

Nu weet je niets, kan aan teveel oorzaken liggen.
 
disnoxxio
Ja maar ik heb op mijn wifi iphone zelfs gewoon 9/mbs dus hoe kan dat komen joh?!
 
anton2e
Nogmaals: snelheden moet je eerst bedraad meten en pas daarna (aangenomen dat je in de buurt van beloofde snelheid komt) kun je oorzaken gaan wegstrepen.

Als je die kleine moeite niet kunt doen moet je ook niet klagen. Bel KPN en je zult hetzelfde horen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel adapter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie