obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Tevreden met KPNglasvezel?
Remko
Ik heb sinds vandaag glasvezel "Zilver pakket".

Op voorhand al problemen... Bij het zilverpakket zouden twee decoders met HDD recorders moeten zitten. Vrij snel werden de decoders afgeleverd. Misschien zijn de reacties op internet dan toch overdreven denk je dan.
Niets is minder waar. Sowieso kregen we twee pakketten, elk met twee deocoders, maar, jullie raden het al, alle vier zonder HDD recorder.

Hierop gebeld met KPN, 'nee meneer, we kunnen helaas geen nieuw pakket sturen, dat gaat niet. Dan moet u wachten tot de monteur is geweest.' Nou ja, dan maar even wachten tot de monteur is geweest.

Vandaag is de monteur geweest om de hele mikmak aan te sluiten.

Nou, TV werkt. Maar opnemen dus niet, ook niet met de bestaande HDD recorder. Geen signaal, en volgens de monteur kan je de HDD net zo goed weggooien, want die kan je toch niet meer gebruiken. Kwaliteit van de KPN...

Heeft iemand hier eveneens ervaring mee? Storingen heb ik (nog) niet gehad. Als iemand een suggestie heeft hoe de HDD aan te sluiten, ik hoor het graag!! (mag ook via PB).
Gewijzigd door Remko op 14 december 2010, 19:24
 
dublin1
Je kunt je HDD recorder via de scart aansluiten op je kpn ontvanger. Je kunt dan via je av kanaal op de HDD het programma opnemen wat er op dat moment op je kpn box te zien is. Het is niet veel maar verder zul je moeten wachten tot je een KPN box met opname mogelijkheid geleverd krijgt. Moet binnen 5 dagen geleverd kunnen zijn.
 
canoird

Quote

canoird schreef:
Ondertussen 1 probleem zelf kunnen oplossen. Er blijkt een verkeerd telefoonnummer aan het modem gekoppeld te zijn. Logisch dus dat ik wel kan bellen maar niet gebeld kan worden. Jammer dat daarvoor eerst meerdere telefoontjes naar KPN gedaan moeten worden. 1 keer bellen naar mijn mobiel en het is duidelijk waar dit probleem door komt. Ze gaan het oplossen........


Schreef ik dit nog op 12 december, moet ik vandaag (17 januari) helaas zeggen dat ik nog steeds geen telefoon heb. Ik ben razend. Ik heb ondertussen heel vaak telefonisch contact gehad en iedereen heeft een ander verhaal waarom dit nog niet is opgelost. Ze hadden alleen maar mijn eigen telefoonnummer weer actief moeten maken maar dat schijnt, zoals vaak met problemen oplossen bij KPN, erg moeilijk te zijn.
Het begint ondertussen verdacht veel te lijken o een jaar geleden, toen ik door een foutje bij KPN 9 weken!!!!! zonder telefoon heb gezeten.
 
jannuh

Quote

glasmol schreef:

Zie de afbeelding.
Dit haal ik gemiddeld met mijn pakketje Brons van KPN in Haaksbergen
Dat wat jij haalt met je Zilver is dus absoluut niet normaal....

Als je dat al zilver en brons noemt.... pffff

Heb hier nog kabel van Ziggo (40/4) en die waardes, 40/4, haal ik dus vrijwel altijd.
Bedoeling van Glasvezel is toch juist om hogere snelheden te halen....

edit: sorry, haal hier een oud bericht aan
 
verplak77
Ik heb me ingeschreven voor glasvezel van KPN in de gemeente Lingewaard....ik hou mn hart vast. Wel veel negatieve verhalen.
www.verdiengeldgratis.nl
 
glasblazer
Niet nodig. In Hilversum veel meer positieve verhalen. Het tunen van de hardware valt in het begin niet mee. In dit forum lees je niet veel reacties meer, als mensen de boel eenmaal goed voor elkaar hebben. Gelijk piepen en schreeuwen, maar als de oplossing gevonden is, reageert met niet meer. Het product is nog niet helemaal uitgekristalisseerd, maar voldoet reusachtijg wat mij betreft.
 
Mennovanc
KPN Glasvezel internet sucks!! Wij hebben een abo van 50 up en 50 dowm. In 3 jaar tijd hebben nog nooit de beloofde 42.50 up en down gehaald (50 _ 15%) . Het is onstabiel en zeer langzaam!! De klantenservice beloofd gouden bergen maar er wordt gewoonweg niets gedaan. Ook een officiele klacht gestuurd maar ook daar wordt niet op gereageerd. Ronduit waardeloos dat Glasvezel van de KPN. We wachten onze zaak af en gaan dan naar Ziggo.
 
tevredenglasklant01

Quote

glasblazer schreef:

Niet nodig. In Hilversum veel meer positieve verhalen. Het tunen van de hardware valt in het begin niet mee. In dit forum lees je niet veel reacties meer, als mensen de boel eenmaal goed voor elkaar hebben. Gelijk piepen en schreeuwen, maar als de oplossing gevonden is, reageert met niet meer. Het product is nog niet helemaal uitgekristalisseerd, maar voldoet reusachtijg wat mij betreft.


ben het met je eens. tegenwoordig klagen de mensen veel te veel als iets niet lukt of werkt. ik ben ict-er en dan wordt het al makkelijker maar mensen bij mij in de wijk die het niet voorelkaar krijgen bijvoorbeeld helpen mekaar ipv klagen op forums of kpn bellen om te klagen. mekaar helpen leer je ook van zeg ik altijd.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 05 2012 22:16:05:

Quote

Mennovanc schreef:

KPN Glasvezel internet sucks!! Wij hebben een abo van 50 up en 50 dowm. In 3 jaar tijd hebben nog nooit de beloofde 42.50 up en down gehaald (50 _ 15%) . Het is onstabiel en zeer langzaam!! De klantenservice beloofd gouden bergen maar er wordt gewoonweg niets gedaan. Ook een officiele klacht gestuurd maar ook daar wordt niet op gereageerd. Ronduit waardeloos dat Glasvezel van de KPN. We wachten onze zaak af en gaan dan naar Ziggo.


heb je draadloze verbinding of een vaste verbinding? bij een draadloze verbinding heb je sowieso dataverlies en dan zul je een lagere snelheid hebben. stel je het kanaal goed in dan zijn er geen problemen. ik heb het bedraad en draadloos en bij mij werkt het prima. heb eigenlijk nauwelijks contact gehad met kpn als er wat is. op internet is precies te vinden als een oplossing zoekt.
Gewijzigd door tevredenglasklant01 op 05 februari 2012, 22:16
 
anton2e
@tevredenklant01:
" mekaar helpen leer je ook van zeg ik altijd."

Drogreden! Zeker een (monopolistische!) leverancier als KPN hoort zijn zaakjes op orde te hebben en een goed produkt te leveren. De meesten die op Glasvezel overstappen kpmen van UPC/Ziggo en hebben thuis een werkend internet. Daar hoor je niets aan te hoeven veranderen. Uitgang Glasvezelkastje verbinden aan WAN-ingang van je router en klaar.

Nee, KPN moet zo nodig zijn eigen rotzooi (Experia) dwingend opleggen. Een in wezen goed produkt maar volledig gecastreerd door de obsessie die KPN heeft met het in hu keurslijf dwingen van de klant.

Ik raad dan ook aan iedereen die de keuze heeft om te kiezen voor een R+ leverancier want dan kun je gewoon je eigen spul blijven gebruiken en krijg je in het standaard abonnement 40 Analoge zenders en idem DVB-C. Met dat laatste heb je digitale kwaliteit (gelijk aan die van UPC/Ziggo beter dan de ADSL-troep van KPN) en kun je zonder enige dwingelandij van een externe box met de meeste modernere TV's gewoon ontvangen want ongecodeerd!


Overigens (wat betreft snelheid Wifi). Ik heb een (officieel) 25/25 abo, haal bedraad altijd 30/27 en via Wifi 28/25. Vrijwel geen snelheidsverlies. Wel gebruik ik 11n.
 
tevredenglasklant01

Quote

anton2e schreef:

@tevredenklant01:
" mekaar helpen leer je ook van zeg ik altijd."

Drogreden! Zeker een (monopolistische!) leverancier als KPN hoort zijn zaakjes op orde te hebben en een goed produkt te leveren. De meesten die op Glasvezel overstappen kpmen van UPC/Ziggo en hebben thuis een werkend internet. Daar hoor je niets aan te hoeven veranderen. Uitgang Glasvezelkastje verbinden aan WAN-ingang van je router en klaar.

Nee, KPN moet zo nodig zijn eigen rotzooi (Experia) dwingend opleggen. Een in wezen goed produkt maar volledig gecastreerd door de obsessie die KPN heeft met het in hu keurslijf dwingen van de klant.

Ik raad dan ook aan iedereen die de keuze heeft om te kiezen voor een R+ leverancier want dan kun je gewoon je eigen spul blijven gebruiken en krijg je in het standaard abonnement 40 Analoge zenders en idem DVB-C. Met dat laatste heb je digitale kwaliteit (gelijk aan die van UPC/Ziggo beter dan de ADSL-troep van KPN) en kun je zonder enige dwingelandij van een externe box met de meeste modernere TV's gewoon ontvangen want ongecodeerd!


Overigens (wat betreft snelheid Wifi). Ik heb een (officieel) 25/25 abo, haal bedraad altijd 30/27 en via Wifi 28/25. Vrijwel geen snelheidsverlies. Wel gebruik ik 11n.



met de experiabox heb ik nooit problemen gehad. ik zet mijn eigen router erachter en dan kan ik de apparaten gebruiken zonder problemen of kunnen gamen. heb er een mooi netwerk erachter hangen wat prima functioneert en heb veel mensen weten te motiveren het ook te nemen en die zijn ook tevreden. het is jammer dat mensen zo slecht over de kpn denken, ze leveren goede producten en als je gewoon erin verdiept kom je veel meer te weten en hoe je iets moet oplossen dan gelijk lopen klagen over dat ze een monopolie hebben of andere dingen.

ik heb het standaard abonnement met 100 mbit. zodra het extra abonnement beschikbaar is met 500/500 stap ik over naar dit pakket. ik pak van mijn snelheid net niet de volledige snelheid omdat mijn laptop niet meer dan 54 mbit kan vanwege mijn netwerkkaart maar deze word vervangen voor een macbook pro en dan lukt het wel een hogere snelheid te pakken. dit heb ik al getest via een laptop van een kennis.

wat betreft het analoog. dat hoef ik niet meer. sinds ik digitaal via glas heb zie ik duidelijk het verschil en heb ik analoog afgeschreven. overigens heb ik met de motorola geen problemen en kan ik overal in huis opnemen en afspelen met het opname pakket.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tevreden met KPNglasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tevreden met Tele2? Algemeen over Tele2 : 1 30 aug 2012
Activeren telefoon kpnglasvezel Algemeen over KPNglasvezel : 1 07 mrt 2012
Tevreden met Tweak? Algemeen over Tweak : 2 25 mei 2011
Super tevreden! Radio en Tv van Tweak : 1 13 feb 2011
Tevreden met CaiWay? Algemeen over CaiWay : 1 17 aug 2008
Advertentie