obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van Tweak
 Onderwerp afdrukken
Super tevreden!
PeepPeep
HD TV op een HD Ready plasma. Haarscherpe kwaliteit, geluid loopt synchroon (heb via HDMI naar DVI op plasma scherm aangesloten en geluid loopt via rood/witte stekkers naar stereo). Let wel, ik heb het 100+ pakket dus niet het brakke KPN gebeuren!

Enig klein nadeeltje wat ik kan verzinnen is dat het geluid van de radio een stuk harder doorkomt dan het geluid van TV. Dus bij overswitchen naar radio is het even snel de volumeknop een beetje terug schroeven.

De ontvanger (set top box) is een supercompacte Amino130, zonder koeler (nergens voor nodig ook) dus geeft geen onnodige bijgeluiden. Dit in tegenstelling tot de KPN box.

De extra zaken als uitzending gemist e.d. zijn ook top. Hier is mijn vrouw dus erg blij mee :-)

Kortom: storingloos genieten van volledig digitaal HD beeld.

Topper dus


(En voor degenen die de meldingen van "ontevreden" zien: iemand die zo'n naam gebruikt en zulke meldingen maakt is van huis uit al een zeikerd waarvoor niets ooit goed zal zijn. Hun leven bestaat uit zeiken en zeuren, daar voelen ze zich goed bij. Maar een zinnig woord of enige normale onderbouwing van de meldingen is ver te zoeken. Zo iemand dan serieus nemen? Voor geen meter! Lekker in zijn vet laten gaarstoven dus!)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Super tevreden!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tevreden met Tele2? Algemeen over Tele2 : 1 30 aug 2012
Tevreden met KPNglasvezel? Algemeen over KPNglasvezel : 75 26 apr 2012
Tevreden met Tweak? Algemeen over Tweak : 2 25 mei 2011
Tevreden met CaiWay? Algemeen over CaiWay : 1 17 aug 2008
Tevreden met Solcon? Algemeen over Solcon : 1 17 aug 2008
Advertentie