obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Forum KPN Glasvezel niet erg actief.
glasblazer
Sinds kort glasvezel gebruiker bij KPN. Ik kom bij Online vandaan alwaar ik 5 jaar lang een ADSL abonnement (Internet + bellen) had lopen. Toendertijd me gelijk aangemeld bij het Online forum. Dit forum biedt in vergelijking met het Glasvezel KPN forum veel meer activiteit. Nu vraag ik me af zijn er naast dit forum nog andere platforms voor gebruikers atief?

Zo ben ik uitvoerig bezig geweest om een FTP-server in de lucht te krijgen. Nu lukt dit om mijn Playonhd Mediaplayer hiervoor te gebruiken. Buitenstaanders kunnen toegang krijgen tot mijn bestanden. Maar liever zou ik een hd aan een van de USB poorten van mijn (ZTE-H220N) Experiabox koppelen, die van buitenaf toegankelijk is.
Bij onderzoek hiernaar wordt je niet geleid naar dit forum, maar kom je op allerlei andere sites terecht.

Kortom ik zal dit forum zo nu en dan blijven bezoeken, maar het beperkte aantal nieuwe berichten en aantal reacties op deze berihten, doet mij vermoeden dat elders op Internet een forum actief is waar KPN Glasvezel gebruikers informatie uitwisselen. Is dit zo en waar kan ik me dan begegeven?
Zo niet, wordt het dan niet tijd dat eventueel met medewerking van de KPN, dit forum breed onder de gebruikers bekend gemaakt gaat worden. Volgens mij kunnen veel gebruikers hier hun voordeel mee doen.
Tot nu toe heb ik voor mijn vragen - die ongetwijfeld door honderden andere gebruikers zijn gesteld - rechtstreeks met de KPN gebeld. Dit forum kan handvatten bieden om gebruikers breed en objectief te informeren.
 
Fiber
Op http://kpn.gebruikers.eu is ook een hoekje ingeruimd voor glasvezel. Ook de andere gebruikers forums hebben, indien van toepassing op de provider, een glasvezel hoekje.

Maar overal is het wat glasvezel betreft rustig.
Fiber, lichtsnelheid.
 
glasblazer
Bedankt voor je reactie. Jammer want ik denk dat gebruikers hier toch fijn door geholpen kunnen worden. Niet iedere keer opnieuw het wiel uitvinden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forum KPN Glasvezel niet erg actief.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie