Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
draadloos tussen gsm en experia box tg 787
|
|
edwin |
Geplaatst op 21 August 2010, 11:07
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 26 Lid sinds: 17 Jun 2009 |
hallo kan iemand mij helpen aan de juiste info in een paar duidelijke stappen naar een draadloze verbinding tussen mijn kpn experia box tg 787 en mijn samsung galaxy s gt-i 9000 het volgende is al gelukt ik heb toegang tot mijn modem de naam van het netwerk heb ik aan gepast en mijn gsm ziet mijn thuis netwerk daarna stopt het bij mij. de gsm vraagt om een wachtwoord voor toegang tot het netwerk ik heb niks verandert in het modem dus alles staat nog standaard . alvast bedankt voor de reacties grtz edwin |
|
|
Aero |
Geplaatst op 21 August 2010, 16:09
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Alle modems van KPN worden standaard geleverd met een wachtwoord (WPA-PSK). Het wachtwoord kun je aan de achterzijde van de experiabox vinden, of onder de noemer "Wireless Key", of WPA-PSK. Dit wachtwoord bestaat uit letters (A-F) en cijfers (0-9). Ik hoop dat het hiermee lukt ![]() |
|
|
edwin |
Geplaatst op 21 August 2010, 16:48
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 26 Lid sinds: 17 Jun 2009 |
top het is gelukt bedankt groet edwin |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos tussen gsm en experia box tg 787', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Afstand tussen glasmodem en experiabox | Algemeen over KPNglasvezel | : 3 | 19 Oct 2013 |
Internet deels draadloos | Internet van KPNglasvezel | : 7 | 28 Nov 2009 |