obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
Eigen Server
pietjeuitveghel
Hallo,

Wij hebben sinds deze week glasvezel gekregen van Glashart (KPN). Hiervoor hadden we hetnet. Ik draai thuis een eigen server met mailmogelijkheden. Echter sinds de komst van de glasvezel krijg ik alles niet meer draaiende.
Bij hetnet had ik zelf een modem-router staan met daarin de instellingen van hetnet, hier had ik ook portforwarding in ingesteld. Zodat inkomend netwerkverkeer, doorgesluisd kon worden naar mijn server.

Nu hebben we een KPN Experiabox gekregen (tg787), kan ik deze Experiabox vervangen door een router, zo ja...welke is hierdoor te vervangen (ik ben een fan van Linksys...).
Indien deze niet te vervangen is, kan ik een router achter de Experiabox kwijt, wat zijn dan de instellingen die ik moet gaan gebruiken (bijvoorbeeld IP instellingen, DNS'sen, etc.)

Kan iemand mij helpen??? Ik krijg momenteel geen mail meer binnen en dat is zeer storend :-(

Met vriendelijke groet,

Pieter
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen Server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen VPN server achter EB box Algemeen over KPNglasvezel : 2 01 mrt 2020
Eigen Asus RT-AC85P instellen Internet van Tweak : 11 02 aug 2019
FTP server snelheid valt tegen. Algemeen over KPNglasvezel : 4 27 okt 2014
FTP server via USB Nog niet gesorteerd : 1 26 aug 2011
Thomson TG789vn SIP-Server conflict met Apple iChat AV, en Back to my mac Internet van KPNglasvezel : 4 03 jun 2010
Advertentie