Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
Aansluiten luidsprekers op TV ontvanger
|
|
anna |
Geplaatst op 18 April 2012, 16:26
|
Activiteit » Alphen aan den Rijn Berichten: 1 Lid sinds: 18 Apr 2012 |
Ik ben sinds gisteren aangesloten via de glasvezel op interactieve TV van KPN (experia). Nu heb ik een tweede ontvanger bij mijn computer staan en mijn monitor heeft geen ingebouwd geluid. Nu vertelde de monteur dat ik er een paar simpele boxen bij kon kopen en op de ontvanger kon aansluiten, maar dit werkt niet zo simpel, want die pluggen passen niet op elkaar. Het snoertje (rood/wit) voor audio sluit niet aan op de boxen.Is er niet een verloopstekkertje oid op de markt. Zoals je merkt heb ik er allemaal niet zoveel verstand van, maar weet iemand een oplossing? Ik hoorde weer van een medewerker van de mediamarkt, dat er nog weer een versterker tussen moet, klopt dit? |
|
|
Leendert |
Geplaatst op 11 May 2012, 07:22
|
Activiteit » Winterswijk Berichten: 13 Lid sinds: 19 Jan 2012 |
Dat klopt, die paar millivolt die uit de tulpplugjes komen kunnen geen luidsprekers aansturen. Succes. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 11 May 2012, 19:49
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » TP-Link WR1043ND Berichten: 20 Lid sinds: 11 May 2012 |
bv. Een leuk computer luidspreker setje gaat wel werken. Die herbergen al een versterker in zich. Er zijn verloop setjes van tulp naar de zg. Jack aansluiting. Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiten luidsprekers op TV ontvanger', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Audio tuner aansluiten op glasvezel | Nog niet gesorteerd | : 1 | 13 Aug 2012 |
2e tv aansluiten | Radio en Tv van KPNglasvezel | : 1 | 09 Aug 2012 |
Van Satelliet naar Glasvezel, welke ontvanger? | Nog niet gesorteerd | : 2 | 09 Mar 2012 |
Xbox 360 op glasvezel aansluiten | Algemeen over KPNglasvezel | : 1 | 07 Oct 2011 |
Opnieuw aansluiten Telefoon na doorknippen kabel | Telefonie van KPNglasvezel | : 2 | 09 May 2011 |
Advertentie