obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Interactive tv zonder settopbox ???
MarkV
Ik heb een samsung tv, waar alles op en aan zit alleen het tv signaal van glasvezel kpn, loopt via die motorola box naar de tv door de hdmi kabel.
Hierdoor kan ik niet gebruik maken van alle mogelijkheden die me tv bied, zoals de epg, beeld doorsturen naar me afstandbediening, me tv afstandbediening etc, hierdoor heb ik continu de dingen van die motorola box nodig..

Bestaat er een decoder welke je aan kan sluiten op de kabel aansluiting, zodat de tv het als een digitaal tv signaal ziet en je zo gebruik kan maken van alle gegevens.
Dit zou toch moeten kunnen, daar de motorola box het ook omzet en dan converteerd naar beeld...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactive tv zonder settopbox ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Update settopbox Glashart Media vereist wegens kwetsbaarheid Algemeen over Tweak : 1 15 mrt 2014
Android Mini PC geen settopbox KPN Nodig Algemeen over KPNglasvezel : 4 09 jun 2013
Geen internet zonder extra's?! Internet van CaiWay : 1 11 okt 2011
Advertentie