obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
IPTV en Internet via 2 gescheiden netwerken dmv Devolo's
glasblazer
DIe Devolo's halen bij mij op het stroomnet een snelheid van boven de 100mbps. Sneller als een kabel dus. Nu zit ik er aan te denken om het Internet ook via Devolo's te gaan doortrekken. Tijdelijk een Wireless Client ingezet op de bedrade apparaten op de ZTE Experiabox aan te kunnen sluiten. Snelheid van de Netgear WN2000RPT ligt op 30mbps.
Heeft iemand ervaring met 2 gescheiden netwerken via het stroomnet. Bevalt dit.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 03 2011 16:53:42:
Gisteravond getest en het inrichten van een Internet netwerk naast het IPTV netwerk heeft geen grote impact. De performance voor zowel IPTV als ook de Internetverbinding blijft van een hoog niveau. Lekker al die draden in de muur die aanvankelijk vor heel andere doeleinden gebruikt werden. Internet via Powerline toch helemaal geen gek idee. Het is me van alle kanten afgeraden, maar met de test ben ik dik tevreden.
glasblazer voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door glasblazer op 03 augustus 2011, 16:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV en Internet via 2 gescheiden netwerken dmv Devolo's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Stotterende, wegvallende Radio op IPTV Radio en Tv van Solcon : 8 08 apr 2017
Upgrade Firmware Devolo's Algemeen over KPNglasvezel : 1 30 nov 2014
IPTV Bevriezend beeld IPTV i.c.m. Devolo AV 500 opgelost Nog niet gesorteerd : 1 19 okt 2013
IPTV en Internet langs 2 gescheiden DEVOLO netwerken. Nog niet gesorteerd : 12 08 aug 2013
Devolo KPN Firmware 4.4.05 Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 09 feb 2013
Advertentie