obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Upgrade snelheid
simonlebon
Twee weken geleden heeft KPN de internetsnelheid van mijn "alles in een" glasvezelpakket verhoogd van 50MB naar 100 MB. Bekabeld krijg ik een snelheid van ongeveer 95 MB (download) en 85 MB (upload). Dit is natuurlijk fantastisch, alleen doe ik alles bijna draadloos en nu komt het probleem: ik kom niet hoger dan 50 MB terwijl ik om te testen zowel mijn MACbook Pro als mijn laptop Fujitsu P770 praktisch 10 cm van de KPN router plaats om de maximum snelheid te krijgen. Alles wat KPN mij heeft ge-adviseerd heb ik gedaan: modem resetten, frequenties en kanalen aanpassen..echter geen verbetering. Nu beweert KPN dat zij draadloos geen 100 MB kunnen garanderen. Geheel begrijpelijk, maar 80 MB zou voor mijn acceptabel zijn . 50 MB is niet acceptabel. Weet iemand of die KPN Experiabox (uit 2011) is ingesteld tot een maximum snelheid voor draadloos internetten? KPN adverteert hoge snelheden bij met het glasvezelnetwerk..is dit echter alleen bekabeld mogelijk? Dan moeten ze hier wel duidelijk in zijn. Wie heeft nog meer tips voor mij?
 
Anneke
Heb je een poort handmatig opengezet voor down/uploaden?

Dit kun je online aan de hand van jouw modem/router doen.

Google de experiabox voor poort openzetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Upgrade snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Verbeteren snelheid FTP Internet van KPNglasvezel : 3 28 jan 2015
Upgrade Firmware Devolo's Algemeen over KPNglasvezel : 1 30 nov 2014
FTP server snelheid valt tegen. Algemeen over KPNglasvezel : 4 27 okt 2014
Vodafonethuis glasvezel snelheid Usenet Nog niet gesorteerd : 2 22 feb 2013
Advertentie