obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Wanneer gaat de snelheid vam de pakketten omhoog?????????
glasblazer
De KPN maakt nu reclame voor 3 andere pakketten waarbij de snelheden flink zijn opgevoerd. Wanneer gaan de bestaande gebruikers hier iets van merken, of lopen wij ons abonnement nog gewoon uit????????

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 19 2012 22:07:17:
Ik heb contact gehad met KPN hierover. Bestaande gebruikers kunnen op verzoek opnieuw instappen volgens de nieuwe voorwaarden. Bij verlenging wordt het automatisch uitgeserveerd. M.a.w. als u verklaart volgens de nieuwe condities over te stappen, wordt uw snelheid aangepast. Voor mij is de snelheid van het Bronspakket voorlopig wel genoeg. Downloaden gaat al redelijk vlot dacht ik zo. Ik heb alles via Wifi verbonden op dit moment en de snelheid van Wifi krijg ik waarschijnlijk toch niet boven de 30mbps is 3.7 mb per seconde uit.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 09 2012 13:39:40:
Snelheid is verhoogd van 30 mbps (brons) naar 50 mbps. Ja dat merk je wel zeg.
De storingen (bevriezen van beeld) bij ITV lijken opgelost te zijn. Sinds enkele weken geen klachten van de TV kijkers thuis en ik hoef niet om de week de boel opnieuw op te starten. KPN Glasvezel lijkt zich te stabiliseren.Sad
Gewijzigd door glasblazer op 09 juni 2012, 13:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer gaat de snelheid vam de pakketten omhoog?????????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Verbeteren snelheid FTP Internet van KPNglasvezel : 3 28 jan 2015
FTP server snelheid valt tegen. Algemeen over KPNglasvezel : 4 27 okt 2014
Vodafonethuis glasvezel snelheid Usenet Nog niet gesorteerd : 2 22 feb 2013
Tele2 gaat concurrentie aan via glasvezel Algemeen over Tele2 : 3 09 feb 2013
Advertentie