obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
KPN breidt Interactieve TV uit met live-tv-website
glasblazer
Op 15 september start KPN met een live-tv-website voor je notebook of tablet. Helemaal goed zeg.
Ook het feit dat je voor 6 euro een live voetbalwedstrijd kunt volgen is helemaal top.

Ik zit nu ruim een maand op KPN Glasvezel en zonder reclame te maken ben ik dik en dik tevreden.
Wat kinderziektes met bevriezende beelden enz. in het begin, maar die problemen zijn onder controle.
De snelheid waarmede het wordt uitgerold en het feit dst het allemaal nog in de kinderschoenen staat, draagt er toe bij dat niet alles vlekkeloos verloopt. De ondersteuning laat wat mij betreft niets aan wensen over.

Meer tevreden KPN Glasvezel gebruikers????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN breidt Interactieve TV uit met live-tv-website', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eredivisie Live Go bij KPN en Tweak verwacht Radio en Tv van Tweak : 1 10 nov 2012
WD Mybook LIVE Nog niet gesorteerd : 1 21 apr 2012
Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 12 okt 2011
Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start Radio en Tv van Solcon : 1 11 okt 2011
Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start Radio en Tv van Tweak : 1 11 okt 2011
Advertentie