obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
in UTP uit COAX
ahoi
Ik heb geen coax aansluiting in mijn huis, er komt alleen glasvezel binnen in de meterkast via een Genexis kastje. Een UTPkabel gaat van Genexis naar de Experiabox.
TV kijken kan nu alleen via een UTP kabel die loopt tussen de Experiabox (TV uitgang) naar Motorola 1910. De Mororola 1910 staat via een scart kabel in verbinding met 1TV.
Ik wil graag TV kijken zonder dat de Motorola er tussen zit.
Er schijnt een converter te bestaan waardoor glasvezel in de meterkast al omgezet wordt naar coax. Ik wil dit alleen voor de TV, zodat ik in huis coax kabels kan trekken en meerdere TV's kan aansluiten zonder tussenkomst van kastjes zoals de Motorola 1910.

Ik heb gezocht, maar ik kan niet vinden hoe deze converter heet of waar ik deze kan bestellen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt !
 
space1
Die converter kun je ook niet bestellen.
KPN is begin 2010 gestopt met coax waardoor er ook geen coax module meer in de Genexis zit. Bij alle andere providers die actief zijn op de glashart netwerken welke geen Experiabox gebruiken is coax wel mogelijk.

Tenzij KPN weer terug komt op de beslissing van het niet leveren van analoog/DVB-C signaal.
 
anton

Quote

ahoi schreef: Ik wil dit alleen voor de TV, zodat ik in huis coax kabels kan trekken en meerdere TV's kan aansluiten zonder tussenkomst van kastjes zoals de Motorola 1910.t !


Overstappen op een leverancier die R+ kan leveren zoals Lijbrandt.
 
ahoi
Bedankt voor jullie reacties !
Jammer dat het niet lukt mijn mijn verbinding.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'in UTP uit COAX', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie