obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
HD TV pakket vandaag er doorheen.
dijaru
Vandaag zijn de HD pakketten verschenen ik heb er nu 9 door gekregen
in mijn goud pakket:

Nederland 1 HD

Op Nederland 1 komt alles samen. De grootste shows, de leukste spelletjes, spannende series, aangrijpende verhalen, nieuw Nederlands drama en comedy. Te vinden op kanaal 781.

Nederland 2 HD

Nederland 2 is de informatieve zender van de Publieke Omroep. Met nieuws en actualiteiten, maar vooral met achtergronden over wat er in de samenleving gebeurt. Te vinden op kanaal 782.

Nederland 3 HD

Nederland 3 geeft je een toegankelijke en eigentijdse mix van cabaret en satire, fictie, reality, sport en sportgerelateerde programma's, actuele talkshows, popmuziek en lichte informatie. Te vinden op kanaal 783.

Net 5 HD

Net 5 is de zender van Nederlandse programma’s, reality en dramaseries, films en buitenlandse kwaliteitsseries. Te vinden op kanaal 788

Veronica HD

Veronica is een jonge zender die dicht bij de kijker wil staan. Met standup comedy, wekelijkse nieuwsshows, en spannende programma's. (van 18.00 en 02.00)
Te vinden op kanaal 789

één HD

De grootste zender van Vlaanderen, met veel nieuws, informatie en programma’s voor de hele familie. Te vinden op kanaal 791

Ketnet HD

De tweede zender van de VRT. Ketnet, kindertelevisie, deelt het kanaal met Canvas en wordt uitgezonden van 6.30 tot 20.00 uur. Canvas brengt verdiepende televisie. Ook veel humor, series en sport. Te vinden op kanaal 792

Discovery Showcase HD

Discovery Showcase HD laat het beste van het Discovery merk zien met dynamische programmering die het potentieel van HD maximaal tot zijn recht laat komen. Het resultaat is een rijkere, diepere en bredere audiovisuele ervaring. volledig Discovery HD kan putten uit Discovery Networks’ exclusieve wereldwijde bibliotheek met duizenden uren high-definition programmering. Nederlands ondertiteld. Te vinden op kanaal 795.

Animal Planet HD

Animal Planet HD het richt zich op onze planeet en het dierenrijk. Het drama en de intrigerende karakters van het dierenrijk en de schoonheid van onze planeet worden perfect weergegeven in HD. Dit alles binnen een breed aanbod van entertainment genres; van gevaarlijke wildlife tot programma’s over dieren- en natuurbeschermers. Nederlands ondertiteld.
Te vinden op kanaal 797

PS:
Ik moet zeggen heb de zenders even bekeken . ziet er prima uit de kwaliteit is echt SUPER in HD ..
ben er erg blij mee Smile
Gewijzigd door dijaru op 11 februari 2010, 14:05
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
den72
nou, ik ben de hd zenders kwijt Shock
ook ik heb een goudpakket, maar de zenders 781, 782, 783 en 784 zijn sinds vandaag verdwenen.
De ontvanger heb ik uit en aangezet, maar geen hd zenders meer te bekennen, en daar betaal je dan 75 euro per maand voor!

KPN SLUIT JE AAN?? Niet dus, KPN BEDANKT voor deze schandalige wijziging!!!
 
dijaru

Quote

den72 schreef:
nou, ik ben de hd zenders kwijt Shock
ook ik heb een goudpakket, maar de zenders 781, 782, 783 en 784 zijn sinds vandaag verdwenen.
De ontvanger heb ik uit en aangezet, maar geen hd zenders meer te bekennen, en daar betaal je dan 75 euro per maand voor!

KPN SLUIT JE AAN?? Niet dus, KPN BEDANKT voor deze schandalige wijziging!!!


Je heb goudpakket ? weet niet waar jij zit ik zit in almere
jij heb goud ? je betaald 80 e ben je spek koper want ik betaal 110e in de maand .. maar is ook kleine moeite om even voor je reageerthier even de help desk te bellen heb ik ook gedaan .. want mijn zenders waren ook weg .. dus na dat ik de helpdesk had gebeld hebben ze het HD pakket aangezet . na een modem reset waren daar 9 HD kanalen ..
in een geweldige kwaliteit
dus denk dat je even moet bellen.
Gewijzigd door dijaru op 11 februari 2010, 20:36
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
den72

Quote

dijaru schreef:

Quote

den72 schreef:
nou, ik ben de hd zenders kwijt Shock
ook ik heb een goudpakket, maar de zenders 781, 782, 783 en 784 zijn sinds vandaag verdwenen.
De ontvanger heb ik uit en aangezet, maar geen hd zenders meer te bekennen, en daar betaal je dan 75 euro per maand voor!

KPN SLUIT JE AAN?? Niet dus, KPN BEDANKT voor deze schandalige wijziging!!!


Je heb goudpakket ? weet niet waar jij zit ik zit in almere
jij heb goud ? je betaald 80 e ben je spek koper want ik betaal 110e in de maand .. maar is ook kleine moeite om even voor je reageerthier even de help desk te bellen heb ik ook gedaan .. want mijn zenders waren ook weg .. dus na dat ik de helpdesk had gebeld hebben ze het HD pakket aangezet . na een modem reset waren daar 9 HD kanalen ..
in een geweldige kwaliteit
dus denk dat je even moet bellen.


even vragen of ze het HD pakket aanzetten? Dat doen ze gerust als je 10 euro per maand er extra voor betaald, of hebben ze je dat niet duidelijk verteld?
OF geldt dat niet bij goudpakket en slechts bij brons/zilver.

hier in Roosendaal kost goud dan 75 euro per maand, maar de verbinding is dan slechts 30mb/3mb.

Per 1 maart knikkeren ze eredivisie live eruit, en krijgen we er hd zzenders voor terug, ook geen beste wijziging. Dit zal ze wel klanten kosten, maar blijkbaar is het ze daarom niet te doen, er moet meer geld in het laadje, dus extra betalen voor eredivisie live. Wie gaan er
Gewijzigd door den72 op 11 februari 2010, 20:59
 
space1
per 1 maart zou het hd pakket gratis in het gouden pakket zitten dus niet met directe ingang. bron helpdesk gebeld door gebruiker op het KPN forum.

 
space1
voor gebruikers met een goud pakket.
post van het KPN forum:

Dat HD kanalen gratis zijn voor het goud pakket gaat pas in op 1-3, op die datum worden de pakketten dus gewijzigd.

Dat de HD kanalen in de afgelopen periode beschikbaar waren was in het kader van een pilot die inmiddels is afgelopen.

De mensen met een goud pakket kunnen dus of nu tijdelijk de HD kanalen krijgen door je er op te abonneren en vanaf 1-3 wordt dit pakket dan dus gratis. Of door tot 1-3 te wachten.

----------------

@dijaru hebben ze je bij de helpdesk wel verteld dat je voor 18 dagen moet betalen? Wie bedenkt nou zo iets bij KPN.
Gewijzigd door space1 op 12 februari 2010, 14:13
 
dijaru

Quote

space1 schreef:
voor gebruikers met een goud pakket.
post van het KPN forum:

Dat HD kanalen gratis zijn voor het goud pakket gaat pas in op 1-3, op die datum worden de pakketten dus gewijzigd.

Dat de HD kanalen in de afgelopen periode beschikbaar waren was in het kader van een pilot die inmiddels is afgelopen.

De mensen met een goud pakket kunnen dus of nu tijdelijk de HD kanalen krijgen door je er op te abonneren en vanaf 1-3 wordt dit pakket dan dus gratis. Of door tot 1-3 te wachten.

----------------

@dijaru hebben ze je bij de helpdesk wel verteld dat je voor 18 dagen moet betalen? Wie bedenkt nou zo iets bij KPN.



Nou moet zeggen dat het heel sterk lijkt .. en als dat zo is bel ik ze op zal ze even de huid vol schelden .. moet nu niet gekker worden . na alle problemen die we al hebben gehad tv vastlopen etz ..
ik ga echt niet betalen tot 1 maart ..
en dan nog een 10 e durfen vragen tot 1 maart .
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
space1
Het bericht van een medewerker van KPN dus het klopt.

Op het KPN forum zijn net 2 berichten gepost van gebruikers welke vandaag per direkt eredivisie live hebben kunnen inleveren voor het HD pakket. Zonder meerkosten. Alleen moet je dan wel weer voor eredivisie live gaan betalen als je dat wilt behouden.
 
den72
ik ben vandaag bij infocenter geweest in Roosendaal
Ook diegene daar die mij te woord stond, vond het ronduit belachelijk dat de wijzigingen in de pakketten worden doorgevoerd.
Het per direkt stoppen van HD zo vlak voor de Olympische Spelen, lekker moment!
Klein pluspuntje, de snelheden worden ook verhoogd, dat geeft het overwegen waard om je pakket wellicht naar zilver over te zetten,
het verschil zit ‘m dan in de snelheid en bij zilver heb je standaard geen HD zenders, bij goud miv 1 maart. (prijsverschil 15 euro per maand)
Voor dat prijsverschil heb je in ieder geval eredivisie live terug..........

De snelheid bij zilver gaat van 8mb down/1 mb up naar 16mb down/2mb up
De snelheid bij goud gaat van 30mb down/3mb up naar 40mb down/4mb up
 
space1
KPN kan beter geen reclame meer maken voor het schaatsen in HD

http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws...ws&id=2884
Gewijzigd door space1 op 14 februari 2010, 19:11
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD TV pakket vandaag er doorheen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Herhaald opnemen bij Opnemen Pakket ? Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 11 aug 2011
Nat Geo Wild HD in het HD Pakket Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 09 feb 2011
Sport 1 pakket Radio en Tv van KPNglasvezel : 6 02 feb 2010
Advertentie