obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
aanbieding zilver voor de prijs van brons.
Greetje
Wij hebben ons opgegeven voor aansluiting op het glasvezelnetwerk in Almere. We kregen een aanbieding: 6 maanden zilver voor de prijs van brons.
We wilden brons, maar kozen voor de aanbieding, met in ons achterhoofd om dan binnen die 6 maanden onze pakketkeuze te wijzigen naar brons.
In de bevestigingsmail meldde de KPN dat we de eerste maand € 80,- en daarna 6 maanden de bronsprijs van € 65,- gaan betalen.
Volgens de KPN klopt dit met de aanbieding: 6 maanden zilver voor de prijs van brons. Kan wel zijn, maar dit was niet wat ons bij aanmelding gezegd was. Wij willen geen zilver, alleen maar brons met 6 maanden de voordelen van zilver. Door de constructie van KPN betalen we eenmalig € 15,- meer dan we van plan waren. Dat is misschien niet veel, maar het schoot ons toch in het verkeerde keelgat.
Volgens KPN kan hun automatische betaalsysteem de aanbieding niet verwerken, pas na de eerste betaling wordt onze maandprijs aangepast.
We worden pas in juni aangesloten en we hebben nu al verschil van mening.
Gelukkig krijgen we tot nu toe wel steeds redelijk snel antwoord op onze mail!
 
Fiber
Op het zuster forum op http://kpn.gebruikes.eu merk ik dat het KPN webcare team dit soort geschillen naar tevredenheid opgelost.

Ook hier is het KPN webcare team actief en ik zal ze op dit onderwerp attenderen.

Houd ons op de hoogte!

Fiber, lichtsnelheid.
 
Greetje
Beste Fiber,
Bedankt voor de tip over het KPNforum. Ik heb me vast aangemeld daar. En ook bedankt voor het doorgeven van mijn bericht.
Op onze laatste mail naar de KPN heb ik nog geen reactie binnen, dus daar wacht ik nog even op.
 
Fiber
Als het goed is word er hier wel gereageerd.
Fiber, lichtsnelheid.
 
KPNwebcare2
Hallo,

Het spijt me om te horen dat het mis is gegaan.

Uiteindelijk is de planning dat we het geld weer gaan crediteren.

Uw vraag heb ik ook nog niet voorbij zien gaan. Misschien zou u een bericht naar mij kunnen sturen.
 
Greetje
Het klopt wel wat de KPN zegt, namelijk dat er 6 maanden voor brons betaald wordt.Dus wat dat betreft is de aanbieding echt wel in orde.
Het verschil zit hem in de eerste maand, waarin de volle zilverprijs betaald moet worden.
De KPN: 1 maand voor zilver betalen -€ 80,-. daarna 6 maanden brons - €65,-.
Dus inderdaad 6 maanden zilver voor de prijs van brons.
Onze redenering: eerst 6 maanden zilver voor de prijs van brons, dus 6 maal €65,- daarna verder met brons, dus nooit € 80,- betalen.
1 x € 80, 6 x € 65
geen 1 x € 80, wel 6 x € 65,-.
Dat scheelt € 15,-.
Als ons dat bij het afsluiten van het abonnement meteen verteld was, zouden we niet ingegaan zijn op dit aanbod, maar meteen het bronsabonnement afgesloten hebben.
 
glasmol
hoe is deze kwestie nu opgelost ?

Ik kan me niet voorstellen dat mensen zomaar tijdens het eerste abonnements jaar kunnen downgraden van zilver naar brons...

Waren de actievoorwaarden niet zo dat de klant het eerste jaar met zilver moet uitzingen, en dat men daarna elke maand kan opzeggen/downgraden. ?

Anders zou iedereen zilver nemen voor de prijs van brons, en dan na 6 maand downgraden....

ben benieuwd wat de uitslag is...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanbieding zilver voor de prijs van brons.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Ook helemaal klaar met KPN Glasvezel? Zeg voor 24 januari gratis op als je ook ITV hebt! Algemeen over KPNglasvezel : 3 12 dec 2012
KPN Glasvezel: Video aanbieding Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 09 nov 2011
Dordrecht en Enschede 13 september klaar voor R+ Waar beschikbaar, Tweak : 4 25 nov 2010
Opgelicht na actie zilver voor brons Algemeen over KPNglasvezel : 3 20 aug 2010
Advertentie