obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
Vodafonethuis glasvezel en traag usenet?
Ja, trager dan bij mijn vorige provider Ja, trager dan bij mijn vorige provider 100%[1 stem]
Nee, sneller dan bij mijn vorige provider Nee, sneller dan bij mijn vorige provider 0%[0 stemmen]
Weet ik niet Weet ik niet 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 1
 Onderwerp afdrukken
Vodafonethuis glasvezel snelheid Usenet
mnieuwhof
Hallo allemaal,

Is Vodafone thuis Usenet qua snelheid aan het afknijpen?
Ik had een Ziggo abo die 30/4 was en daar kon ik in Spotnet met 5.3 mb/s downloaden.
Nu met Vodafone thuis 30/30 kom ik niet hoger dan 3.4 mb/s.

Bedankt,
Marc
 
glasblazer
Met een 30 mbps abonnement kun je in theorie hooguit met een snelheid van (30/8) = 3,75 per seconde downloaden. Ziggo heeft mogelijk haar abonnement van 30 naar 50 mbps verhoogd waarmee je inderdaad maximaal met (50/8) = 6,25 mb per seconde kunt downloaden. Vodafone biedt de maximale capaciteit aan die zij ook garandeert. M.a.w. er wordt niet geknepen, maar ik ben bang dat jij er niet van op de hoogte was dat je Ziggo abonnement tussentijds naar boven was aangepast.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vodafonethuis glasvezel snelheid Usenet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie