obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Fiber, voorheen Fype, kwijt
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel aansluiting Fype
GodZZila
Hallo mensen,

Ik heb vorig jaar in de week van 10 december glasvezel aangevraagd bij fype.
Het geld voor de aansluit kosten werd snel bij mij van de rekening gehaald. €49,95

Toen heb ik telefonisch met hun contact gehad de maandag voor kerst. Hun vertelde mij dat de aansluiting werdt aangemeld die week bij reggfiber en dat ik telefonisch door hun opgebeld werd om een afspraak te maken.
Dit zou binnen een week gebeuren. Na een week had ik nog steeds niks gehoord en heb weer met fype gebeld.

En heb ik nogmaals tegen hun gezegd dat het een nieuwbouw aansluiting betreft. En dat het allemaal duurt. Hun zouden er vaart achter zetten en uitgaan zoeken waarom het zolang duurt. Ik zou terug gebeld worden. Echter ben ik niet door hun terug gebeld. Dus heb ik zelf maar weer gebeld. Toen werd weer gezegd meneer er zit spoed achter u wordt voor het einde van de week gebeld.

Afgelopen vrijdag heb ik ook met fype gebeld. Hun zouden het uit gaan zoeken en zou diezelfde dag nog gebeld worden.
Is dus niet gebeurd.

Nu zijn we ondertussen op 14-01-2013 en heb ik nog steeds geen belletje gehad van reggefiber.
Dus heb ik vandaag maar weer gebeld met Fype. Kort samengevat wat daar verteld werdt is. Meneer we zien in het systeem staan dat u deze week gebeld wordt door reggefiber we zitten er bovenop.
Waarop ik vroeg voor wanneer moet ik gebeld worden. Toen antwoorden ze weer voor het weekend.
Waarop ik de hoorn er maar heb opgegooid. (Verhaaltje heb ik al wel 10x gehoord)

Ik heb nu ondertussen maar zelf met reggefiber gebeld. Wat hun mijn niet adviseerden te doen dat zou alleen maar de boel vertragen. :S

Daar weet ik ondertussen wel. Dat de aanmelding afgelopen vrijdag is aangemeld bij reggefiber pas en dat reggefiber tot 18-01-2012 heeft om met mij een afspraak te maken.

Wat echter wel vreemd is. Buren van mij hebben zich aangemeld bij KPN Woensdag 2 Januari. En zijn afgelopen vrijdag aangesloten.

Oftewel kort samen gevat.

Zeer onprofessionele organisatie.
Komt afspraken niet na.
Zegt steeds dingen als er zit spoed achter, mijn leidinggevende is er mee bezig.

Wil je dus snel aangesloten worden zou ik geen fype nemen maar een andere provider. Die al wel volwassen is.
 
kwakkel
Ik neem aan dat je ondertussen al wel weer een tijdje gebruik maakt van "Fype". Hoe bevalt deze provider? Wat voor abbo heb je. Is er veel uitval en storing of loopt het allemaal als een zonnetje. Doet het waar je voor betaald? Ben me aan het oriënteren om eventueel over te stappen en Fype staat ook op mijn lijstje dus ben benieuwd of ik die er bij kan laten staan of moet schrappen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel aansluiting Fype', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie