obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
levering glasvezel kpn
rajsteverink
Binnenkort ontvang ik de apparatuur voor mijn glasvezelabonnement van KPN. Ik ben erg beniewd welke onderdelen dit zijn. Ik lees dat er diverse glasvezelkastjes, experiaboxen en settopboxen worden geleverd. Kan iemand die onlangs hetzelfde abonnement ( allesineen) heeft ontvangen mij dit laten weten?
 
kobus1960

Quote

Ik lees dat er diverse glasvezelkastjes, experiaboxen en settopboxen worden geleverd.


Dat kan dus variƫren, je geeft zelf het antwoord. Wink
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
anton2e
Dat is nu net het probleem met KPN. Ze kijken van welke rotzooi ze nog het meeste in voorraad hebben en sturen dat op.

Wel nadat ze eerst even alles hebben dichtgespijkerd zodat je er niets meer mee kunt tenzij het Oom KPN behaagt dat jij dat doet.
 
kobus1960

Quote

anton2e schreef:

Dat is nu net het probleem met KPN. Ze kijken van welke rotzooi ze nog het meeste in voorraad hebben en sturen dat op.

Wel nadat ze eerst even alles hebben dichtgespijkerd zodat je er niets meer mee kunt tenzij het Oom KPN behaagt dat jij dat doet.


Met alle respect hoor, maar waarom neem je KPN als provider als je er zo over denkt?
Deze krijg post krijg je terug als je klachten hebt, niet van mij, maar zo maak je dit
topic wel heel gemakkelijk te beantwoorden. Cool
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
anton2e
@kobus:

Nergens staat dit een een forum is alleen voor KPN gebruikers! Ook ik heb ooit KPN gehad maar ben in de tussentijd wijzer geworden. Gelukkig zijn er al jaren meer Glasvezelproviders opgestaan die ook nog eens een betere service en vooral betere apparatuur leveren.

En dan nu even over jouw berichten. Die zijn namelijk erg hypocriet want je sluit ze altijd af met reclame voor je eigen homepage waarin je uitlegt hoe een Ziggo modem ingesteld moet worden. Blijkbaar te moeilijk voor Ziggo gebruikers om dat zonder uitleg te doen MAAR wat moeten KPN gebruikers met die uitleg???????

Ook heeft Ziggo geen FTTH want hun F stopt in de centrale en daarna gaat het via good old coax naar de gebruikers.
 
kobus1960
1) is niet mijn homepage, goed opletten.
2) Is gewoon een service aan Ziggo gebruikers die hun setup uit willen breiden
met een router, wederom goed opletten. (mijn onderschrift).
4) U komt hier KPN afzagen, hetgeen ik niet doe.
5) Ziggo komt gewoon coax binnen voor de gebruiker
Heb je gelijk in, andere techniek, NOG even snel, ik hoop dat glas sneller
gaat in de toekomst, ik stap direct over.

Voor mij einde discussie, hier heeft de topicstarter weinig aan, ook mijn fout.
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
rajsteverink
Wat een fantastische reactie op een eenvoudige vraag. Typisch forum geklets waar ik niets aan heb. Ik hoop dat er nog iemand is die gewoon in praktische zin antwoord geeft op de gestelde vraag. Ik hou de moed erin.
 
anton2e

Quote

rajsteverink schreef:

Wat een fantastische reactie op een eenvoudige vraag. Typisch forum geklets waar ik niets aan heb. Ik hoop dat er nog iemand is die gewoon in praktische zin antwoord geeft op de gestelde vraag. Ik hou de moed erin.


Inderdaad eenvoudige vraag maar niemand (zelfs KPN) kan je vertellen wat je krijgt. Dat zie je als je de doos uitpakt.

Sterker, kennis van mij kreeg recent 2 dozen in 1 week toegestuurd (adm. foutje, bedankt). De inhoud was dus verschillend.
 
antonsr
Ik neem aan dat je het pakket inmiddels ontvangen hebt, ik zelf heb zins maart glasvezel en het werkt geweldig!
Alles netjes op tijd geleverd en aangelegd door monteur (gratis) die ook nog diverse adviezen gaf!

Voorheen Ziggo ook weinig problemen alleen internet via de kabel was soms enorm traag! Internet is nu veel sneller
en ook de kwaliteit van TV ( zeker HD ) is veel beter voor een prijs die bijna gelijk is aan Ziggo!

Daarom begrijp ik de zeer negatieve andere reactie niet!

In het begin is het even wennen maar je leert er snel mee omgaan.

Kortom ik denk dat je een heel goede keus gedaan hebt met het kiezen voor glasvezel van KPN!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'levering glasvezel kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie