obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
KPN galg kan niet leveren in wijk met glasvezel
badlands
In augustus 2007 is in onze gemeente een nieuwbouwwijk opgeleverd waarbij alle huizen standaard al voorzien zijn van glasvezel. Dit is gebeurd in een periode dat er nog sprake was van KPN Briljant, KPN glasvezel was toen nog niet opgericht. In februari 2011 hebben wij een bestelling voor een glasvezel abonnement geplaatst. Tot op heden kan men vanuit de KPN niet leveren. Da's vreemd want onze buren hebben het abonnement wel. Iedere keer dat je belt hoor je ook iets anders: belt u zelf maar met Glashart, probeer het eens bij Reggefiber, heeft u al contact gehad met TriNed, heeft u vroeger bij Alice gezeten, wij zorgen dat Reggefiber u belt, het is de KPN zelf die de lijnen in een oud Briljant-gebied beheerd, enz. enz. Kort en goed: glas ligt hier in de meterkast maar bij de KPN slaagt men er niet in om onze bestelling (staat nog steeds in pre-order) door te zetten en een daadwerkelijke datum voor aansluiting in te plannen. Je wordt er moedeloos van. Vertrouwen in de organisatie is volledig weg. Andere mensen met soortgelijke ervaringen? Het gaat hier om een nieuwbouwwijk in Etten-Leur.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 12 2011 13:15:03:
We zijn al weerder wat verder in dit drama. Waarbij "verder" niet wil zeggen dat we dichter bij levereing gekomen zijn. Integendeel, onze bestelling is door de KPN geannuleerd omdat er een blokkering op onze lijn zit (we hebben nu dus wel glas volgend de KPN). Geen idee waarom die blokkering er is, geen idee ook hoe deze op te lossen. Daar kunnen ze bij de KPN alleen maar naar gissen. De annulering is overigens niet aan ons gemeld. Pas na veel getwitter nam men contact met ons op en kregen we deze mededeling. Ik vind het allemaal wel goed zo. Ik heb inmiddels met meerdere onderdelen van de KPN hele slechte ervaringen. Ik zal ze vanaf nu mijden.

Tip voor mensen met problemen met de KPN: twitteren helpt (ze lezen die berichten). Daarnaast: zoeken op LinkedIn naar managers helpt ook (die mailen terug).

Tot slot vraag ik me af of die K nog wel moet blijven staan in hun bedrijfsnaam...
Gewijzigd door badlands op 12 juli 2011, 13:15
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN galg kan niet leveren in wijk met glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie