obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Opnemen teletekst via interactieve TV met disk
janus
Wij hebben interactieve TV en telefonie plus internet via de glasvezel van KPN.
Ik heb deze vraag al eerder gesteld aan KPN, maar niemand heeft een antwoord daarop.
Ik ben slechthorend en dus erg afhankelijk van de ondertiteling via tetetekst.

Het gaat over opnemen van programma's met ondertiteling via teletekst.
Teletekst wordt automatisch mee opgenomen.

Probleem: waarom komt teletekst ca. 7 seconden voordat de tekst uitgesproken wordt en hoe is dat te verhelpen?

Graag uw antwoord hierop.
Janus
 
space1
Daar kun je zelf niks aan veranderen volgens mij. Het probleem zit in de Itv systeem.
Dat je natuurlijk geen antwoord krijgt op je vraag kan natuurlijk niet. KPN heeft zelf ook een itv forum en daar kun je deze vraag beter stellen. Ik weet of je probleem daar op gelost wordt maar het beheer van forum wordt gedaan door itv medewerkers van KPN.

Aan aanmelding moet de beheerder je nog toegang geven en dat kan een aantal dagen duren. http://forum.kpn.tv/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen teletekst via interactieve TV met disk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN breidt Interactieve TV uit met live-tv-website Algemeen over KPNglasvezel : 1 24 aug 2011
Herhaald opnemen bij Opnemen Pakket ? Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 11 aug 2011
teletekst werkt niet meer Radio en Tv van KPNglasvezel : 3 14 feb 2010
Programma wekelijks opnemen Nog niet gesorteerd : 2 13 feb 2010
Opnemen bij overlap programma's Nog niet gesorteerd : 1 10 feb 2010
Advertentie