obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Probleem met mailserver achter de ZTE H220N
REVink
Hallo,

Sinds vier dagen KPN Glasvezel in huis. Prima snelheid maar dat is dan ook alles. Wat een ellende met een dichtgespijkerde ETZ-H220N Experiabox en met een totaal overhoop liggende mailserver. Eerst nog wel wat mail ontvangen met "mailrelay.planet.nl" nu helemaal niets meer. Nu smarthost.direct-adsl.nl in gevoerd als relay en ja hoor de andere morgen weer mail....voor hoe lang? Ik baal ontzettend dat ik de salesmederksters op hun woord heb geloofd dat een mailserver draaien geen probleem was. IP-van mijn server en pc's aan moeten passen. Dhcp is niet uit te schakelen in de Experiabox dus problemen met http//connect als ik een pc aan moet melden, ga zo maar door. Heb inmiddels een brief de deur uit gedaan en gemeld dat dit Glasvezel product met bijbehorend kwelmodem absoluut niet is wat mij is beloofd. Zal wel 0 bereiken maar ik wacht het antwoord met belangstelling af. In de tussentijd maar naar een alternatief zoeken in de vorm van een Forward service. Moet ik wel een poort zien te vinden die wel open kan.

O.a. DynDNS bied deze service aan, zie de link: http://www.dyndns.com/services/sendlabs/outbound.html
Heeft iemand enig ide of de poorten 465-2525-10025 en 10465 wel te openen zijn in deze Router?

Groet, René.
 
space1
Ik gebruik rollernet.us op een 900 poort met een Thomson modem via KPN glas.
 
REVink
Hallo Space1,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik het sinds 11-6 draaien op de relayserver "smarthost.direct-adsl.nl" van KPN. Tot nu toe werkt het goed. Mocht het weer problemen geven dan kan ik je tip goed gebruiken denk ik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met mailserver achter de ZTE H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen VPN server achter EB box Algemeen over KPNglasvezel : 2 01 mrt 2020
EB ZTE H220N reset automatisch naar fabrieksinstellingen Algemeen over KPNglasvezel : 1 09 jun 2013
Wifi ZTE H220N stort in ????? Nog niet gesorteerd : 4 30 mei 2013
ZTE H220N Poort 3 niet alleen ITV of addertje onder het gras???? Nog niet gesorteerd : 1 08 jan 2012
SIP adapter achter NAT router Telefonie van Tweak : 1 14 nov 2011
Advertentie