obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Niet kunnen inloggen op mijn kpn glasvezel en eredivisie live werkt nog niet
gosee
Omdat ik vanmorgen een en ander wilde bekijken wilde ik inloggen op mijn kpn glasvezel, ik kreeg de volgende foutmelding :
U heeft niet de juiste inloggegevens ingevoerd. Probeer het a.u.b. opnieuw

Ik was overtuigd van het invoeren van de juiste gegevens

Ik heb toen contact opgenomen met de helpdesk, om tevens me aan te melden voor eredivisie live.
Er bleek een storing te zijn zodat je niet in mijn kpn glasvezel kon komen. Wel kon ik me aanmelden voor eredivise live. Wel ontving ik een mail dat mijn pakket was gewijzigd en dat ik de nieuwe dienst moest activeren

Vanmiddag kon ik me nog niet aanmelden en dus kon ik eredivisie live niet activeren .
Maar weer contact gezocht met de helpdesk. De medewerker probeerde voor mij eredivisie live te activeren.
Lukte niet, stond nl niet bij lijst met te (activeren) diensten. Rond 18.00 u werd ik terug gebeld. Het lukte de medewerker niet om eredivisie live te activeren. Het probleem is doorgezet naar de technische dienst.
Het is nu 23.48 u, ik kan nog steeds niet op mijn kpn glasvezel.

Kortom voor de zoveelste keer heb ik een probleem. Ik word er echt helemaal treurig van.
Zijn er nog meer mensen die zich hebben aangemeld voor eredivisie live en de dienst niet kunnen activeren?
en zijn er ook nog andere mensen die niet op mijn kpn glasvezel kunnen inloggen??
Zijn er soms mensen in almere die zich aangemeld hebben voor eredivisie live (afgelopen dagen) en waarbij het wel direct werkte??

Heeft iemand nog tips?? of moet ik idd weer eens wachten tot mijn probleem wel/niet is opgelost en ik daarvan niet op de hoogte word gebracht/gehouden?

Groet Gosee
(Glasvezel zilver almere)
 
Aero
Orders voor Eredivisie Live lijken vaker vast te lopen. De melding naar de technische dienst zal binnen twee dagen opgelost zijn, ze meoten alleen even handmatig het order door laten lopen.

Dat de medewerker wel in staat is om pakketten te activeren is wat vreemd. De systemen welke ze hiervoor gebruikt zijn direct gekoppeld aan Mijn KPN Glasvezel, dus als daar een storing in is, kan de medewerker er ook niks mee. Heb je duidelijk nagevraagd of jouw inloggegevens correct zijn?
 
gosee

Quote

Aero schreef:
Dat de medewerker wel in staat is om pakketten te activeren is wat vreemd. De systemen welke ze hiervoor gebruikt zijn direct gekoppeld aan Mijn KPN Glasvezel, dus als daar een storing in is, kan de medewerker er ook niks mee. Heb je duidelijk nagevraagd of jouw inloggegevens correct zijn?


Bedankt voor je reactie:
Wat betreft mijn aanlog gegevens die waren echt juist. Vandaag kon ik wel op mijn kpn glasvezel met dezelfde inlog gegevens, nu maar wachten wanneer eredivisie live gaat werken
 
Aero

Quote

gosee schreef:

Quote

Aero schreef:
Dat de medewerker wel in staat is om pakketten te activeren is wat vreemd. De systemen welke ze hiervoor gebruikt zijn direct gekoppeld aan Mijn KPN Glasvezel, dus als daar een storing in is, kan de medewerker er ook niks mee. Heb je duidelijk nagevraagd of jouw inloggegevens correct zijn?


Bedankt voor je reactie:
Wat betreft mijn aanlog gegevens die waren echt juist. Vandaag kon ik wel op mijn kpn glasvezel met dezelfde inlog gegevens, nu maar wachten wanneer eredivisie live gaat werken

Fantastisch! Houd de site in de gaten, het zou op korte termijn in orde moeten zijn Smile
Mocht het morgenmiddag nog niet zijn opgelost, laat het hier dan even weten.
 
gosee
@Okido,

Ga het morgenmiddag/avond bekijken. Ben benieuwd.
Wilde vanmiddag voetbal kijken heb dus maar 6 euries betaald om op de PC te kijken, kijken of KPN dat gaat treug geven Grin
In ieder geval bedankt voor je reactie.

@alfons,
Had jij ff mazzel met eredivisie live Grin
suc6 verder
 
Aero
Is het gelukt? Smile
 
gosee

Quote

Aero schreef:
Is het gelukt? Smile


Ben net uit mijn werk.
Niets van KPN gehoord.
Net aangelogd om te kijken of er wat te activeren valt.

Niet dus. Angry
Waarom verbaasd me dat nou niets.Shock
Ben wel blij met jou vraag of het gelukt is, is er toch nog iemand die eraan denkt.
Werkte jij maar bij KPN Wink
 
pascallos

Quote

gosee schreef:

Quote

Aero schreef:
Is het gelukt? Smile


Ben net uit mijn werk.
Niets van KPN gehoord.
Net aangelogd om te kijken of er wat te activeren valt.

Niet dus. Angry
Waarom verbaasd me dat nou niets.Shock
Ben wel blij met jou vraag of het gelukt is, is er toch nog iemand die eraan denkt.
Werkte jij maar bij KPN Wink


Nou wacht maar rustig af storing maar nog steeds had het zelfde met sport1 te activeren maar wel vriendelijk geld gaan incaserren wanneer je je hebt aangemeld.
Ondertussen doet sport1 het wel maar duurde wel 2weken langer,en eigelijk weet ik nog niet hoe die ie het doet.

gr pascal
 
Aero
Ik snap dat laatste niet; je snapt niet hoe die het doet?
 
pascallos

Quote

Aero schreef:
Ik snap dat laatste niet; je snapt niet hoe die het doet?


Klopt ik heb hem nooit kunnen activeren.Waarschijnlijk is dit door kpn gedaan.
Dus vandaar dat ik nog steeds niet begrijp dat ie werkt vindt het prima dat het allemaal nu wel werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet kunnen inloggen op mijn kpn glasvezel en eredivisie live werkt nog niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie