obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
thomson 789vn
wolf59
Help ik heb al diverse programma geprobeerd om poorten voor de thomson 789vn open te zetten. Simple portforward niets porttrigger niets. Wie kan me helpen aan een mthode die wel werkt. Via de website portforward kom ik niet verder omdat het modum niet vermeld staat in de lijst.
Alvast dank
 
space1

Quote

wolf59 schreef:
Help ik heb al diverse programma geprobeerd om poorten voor de thomson 789vn open te zetten. Simple portforward niets porttrigger niets. Wie kan me helpen aan een mthode die wel werkt. Via de website portforward kom ik niet verder omdat het modum niet vermeld staat in de lijst.
Alvast dank


Dit modem heeft problemen met het open zetten van poorten. bijv poort 80 en 21 zou wel moeten werken maar het open zetten van poorten voor een spelcomputer gaat niet of slecht

KPN is bezig ( al heeeeeeeeeeel lang) met een update deze komt schijnbaar niet voor november.

Om welke poorten gaat het?
 
wolf59
Het gaat om Utorrent dus poorten tussen 40000 en 5000 ik zelf had 45551 maar niets gaat
 
LarryB
Ik heb sinds juli het glasvezelpakket zilver van KPN. Daar zit de Thomson TG789vn bij. Inderdaad, zoals bij een heleboel gebruikers, heb ik problemen met online gamen met de PS3. Staat op NAT type 3, moet type 2 zijn. Probleem voorgelegd aan KPN en dit is wat ik vandaag 17aug1020 terug krijg:
----------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer ,

In antwoord op uw e-mail van 13 augustus kan ik u mededelen dat ik uw e-mail heb doorgezet naar mijn leidinggevende met de vraag dit hogerop te spelen.

Op dit moment is er geen oplossing voor het probleem met online gamen: dit is onder de aandacht bij onze technische dienst. Enkel kan ik op dit moment geen concrete datum geven wanneer dit probleem moet zijn opgelost.

Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Wouter Dieters
Klantenservice KPN Glasvezel
----------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier wordt men niet erg blij van natuurlijk. Voorlopig dus even geen oplossing. De TG789vn kan gewoon niet op NAT type 3 gezet worden.
Dit bericht is natuurlijk geen oplossing, maar wel iets dat aangeeft dat je helaas niets hoeft te proberen want het werkt toch niet. Echt een leuke tv reklame van de KPN, onbeperkt online gamen met glasvezel, zonder onderbrekingen, maar het werkt niet. En zoals blijkt uit het antwoord op mijn klaagmail, ze weten ervan!!!!
We wachten met spanning af, waar KPN mee gaat komen.... ooit.....
 
LarryB
Sorry, slim.. de Thomson TG789vn kan niet op NAT Type 2 (TWEE) gezet worden, bedoel ik, Shock
 
space1
4 kwartaal van dit jaar (onder voorbehoud. )

volgens een bericht van KPN webcare op een ander forum vandaag
Gewijzigd door space1 op 17 augustus 2010, 20:16
 
wolf59
Zojuist met simple port forward is het gelukt kan nu weer alles down en uploaden via Utorrent. Ik hoop dat KPN de firmware heeft aangepast
 
space1
De pilot voor de update start binnenkort
 
Aero
Torrents etc. werken wel goed met port forwarding, het is alleen dat helse apparaat van Sony dat niet met het nóg helsere modem van KPN overweg kan. Andere spelcomputers hebben naar mijn weten geen problemen met KPN Glas.

(Vrij betrouwbare) Insider info wat ik heb gekregen noemt het eerste kwartaal van volgend jaar als geplande releasedatum. En we blijven duimen...


EDIT:
En de reclame van razendsnel online gamen in combinatie met de problemen om het NAT-type is inderdaad een erg foute uiting.
Gewijzigd door Aero op 27 september 2010, 19:14
 
space1

Quote

Aero schreef:
(Vrij betrouwbare) Insider info wat ik heb gekregen noemt het eerste kwartaal van volgend jaar als geplande releasedatum. En we blijven duimen...
.


Berichten van uitbrengen van de update in het 4e kwartaal van KPN zelf zijn wel heel positief. Zeker als de pilot binnenkort pas van start gaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'thomson 789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
HP Homeserver en Thomson TG789vn NOT Internet van KPNglasvezel : 6 08 nov 2010
Thomson TG787v SIP nat 3 naar nat 2 Internet van KPNglasvezel : 9 31 aug 2010
Thomson TG789vn SIP-Server conflict met Apple iChat AV, en Back to my mac Internet van KPNglasvezel : 4 03 jun 2010
How To: Routers & Switches achter Thomson modem... Internet van KPNglasvezel : 2 03 jun 2010
instellingen Thomson TG787 Modem Internet van KPNglasvezel : 5 14 sep 2009
Advertentie