obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
How To: Routers & Switches achter Thomson modem...
rattenplan
Beste Leden,

Sinds gisteren ben ik er eindelijk uit, hoe plaats je namelijk een switch / router in je netwerk zodat het werkt?
Gebruik ethernetpoort 1, (werk met een switch vanaf poort 1 als je meerdere routers wilt). Plug vervolgens vanaf poort 1 naar de router en het werkt, wil je meerdere routers plaatsen, dan heb je zoals boven gezegdt een switch nodig, Waarom het niet werkt op poort 2, 4 en 5 is mij tot nu toe nog een raadsel, maar ik hoop de andere hiermee geholpen te hebben! Het werkt eindelijk YEAH!
Kpn = maffia...
 
fiberuser
Super dat je het voor elkaar hebt. Ik helaas nog niet helemaal. Misschien kan iemand me iets verder op weg helpen.

Op poort 1 heb ik een Linksys WRT54G router staan. Op poort 2 een ACRyan PlayonHD. Graag zou ik de Linksys router als switch gebruiken en de wireless verbinding als een repeater. Is zoiets dergelijks mogelijk? Zo ja, welke instellingen moet ik maken?

Probleem wat ik probeer op te lossen is dat de PC/laptop achter de Linksys router de AC Ryan niet goed ziet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'How To: Routers & Switches achter Thomson modem...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen VPN server achter EB box Algemeen over KPNglasvezel : 2 01 mrt 2020
SIP adapter achter NAT router Telefonie van Tweak : 1 14 nov 2011
Probleem met mailserver achter de ZTE H220N Algemeen over KPNglasvezel : 3 17 jun 2011
Proef met ZyXEL2812 modem Algemeen over Tweak : 3 25 mei 2011
thomson 789vn Internet van KPNglasvezel : 14 03 apr 2011
Advertentie