obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
Zwart beeld na opname via Settop Box [KPN glasvezel]
micvako
Beste lezers,

Ik heb afgelopen dagen een aantal programma's (op SBS6) opgenomen met de Settop-Box.
Nu kan ik de opgenomen programma's wel zien in de lijst met opgenomen programma's. Als ik daarna het programma wio gaan kijken [keuze: "Nu kijken"] dan krijg ik een zwart beeld te zien. De scrollbalk geeft wel de totale lengte van het programma aan maar als ik hierna op Play druk krijg ik wederom een zwart beeld te zien. Snel doorspoelen lukt ook niet. Er lijkt alleen maar zwart opgenomen te zijn.

Nu heb ik vanmorgen een handmatige opname gestart. Dit geeft hetzelfde resultaat als hierboven beschreven.

Ik de setop-box nu (al) defect of is dit een storing? Ik heb het overigens nog niet geprobeerd op mijn tweede setop-box.

Alvast bedankt voor uw reaktie.
Gewijzigd door micvako op 01 mei 2010, 20:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zwart beeld na opname via Settop Box [KPN glasvezel]', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie