Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
Pagina 2 van 2: 12
|
Wijziging snelheden glasvezel???
|
|
draaimolen |
Geplaatst op 27 May 2010, 14:10
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 16 Lid sinds: 27 May 2010 |
Zit hier met 30/3 verbinding goud.... uiteindelijk ben ik wel goedkoper uit dan bij ziggo, maar die snelheden mogen wel omhoog....50/5 ben ik al tevreden..... |
|
|
zembla69 |
Geplaatst op 13 July 2010, 22:00
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 22 Jan 2010 |
Jahoor.... Het was eventjes (ahum) wachten maar nu toch eindelijk 30/30 snelheid hier![]() |
|
|
dopneusje1 |
Geplaatst op 30 July 2010, 20:27
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 15 Jul 2010 |
Ik ben nu een maandje online bij KPN glasvezel, Enschede. Al met al tegenvallend, ik heb FTH. Belangrijkste kritiekpunt: nieuwsgroepen afknijpen op 800Kb/s, dit bevestigt KPN in een e-mail. Moet ik maar een abbo nemen op een betaalde provider. Dit is voor mij reden genoeg om over te schakelen op bijv. Tweak. Over een jaar dan, als mijn abbo afloopt ... Maar het kastje bij de TV is ook shit: zooooooooooooooo oneindig traag: teletekst, andere zender opzetten, film opnemen na elke handleing moet je een paar seconden wachten. HEEL erg irri. BTW: UP en DOWN zijn gelijk. Installatie perfect verlopen: in een mum klaar, alles werkt. Maar zonder upgrade van KPN kwa nieuwsgroepen en kwa snelheid van de hardware betekent dit in juli 2011 einde verhaal voor mij. |
|
|
space1 |
Geplaatst op 31 July 2010, 07:38
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 224 Lid sinds: 09 Jul 2009 |
Quote dopneusje1 schreef: Ik ben nu een maandje online bij KPN glasvezel, Enschede. Al met al tegenvallend, ik heb FTH. Belangrijkste kritiekpunt: nieuwsgroepen afknijpen op 800Kb/s, dit bevestigt KPN in een e-mail. Moet ik maar een abbo nemen op een betaalde provider. Dit is voor mij reden genoeg om over te schakelen op bijv. Tweak. Over een jaar dan, als mijn abbo afloopt ... Maar het kastje bij de TV is ook shit: zooooooooooooooo oneindig traag: teletekst, andere zender opzetten, film opnemen na elke handleing moet je een paar seconden wachten. HEEL erg irri. BTW: UP en DOWN zijn gelijk. Installatie perfect verlopen: in een mum klaar, alles werkt. Maar zonder upgrade van KPN kwa nieuwsgroepen en kwa snelheid van de hardware betekent dit in juli 2011 einde verhaal voor mij. Dan heb tegen die tijd misschien geluk want volgend jaar juni/juli is er eindelijk een overstap regeling waarmee je eindelijk zonder veel problemen kunt overstappen. Als nu overstapt van bijv KPN naar Tweak (KPN netwerk provider) moet Tweak eerst wachten tot KPN de lijn vrij geeft en daarna kunnen zij de aanvraag doen wat ook weer tijd kost. Tip kijk eens naar een ipv6 tunnel voor usenet Als je geluk hebt levert Tweak dan ook +R met analoge tv. dvb-c en een andere digitale ontvanger. Maar dat is wel afhankelijk op wel glasvezel net je in Enschede bent aangesloten Gewijzigd door space1 op 31 July 2010, 07:43 |
|
|
dopneusje1 |
Geplaatst op 12 August 2010, 20:32
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 15 Jul 2010 |
Dat hoop ik dan maar ! (Tweak) Ik ga ´s opzoeken wat dat is "ipv6 tunnel voor usenet" Bedankt voor je reactie! ![]() |
|
|
boolean |
Geplaatst op 19 November 2010, 10:22
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 19 Nov 2010 |
Ik woon in Oosterhout en hier is de snelheid voor een GOUD abbo nog steeds 30/3 terwijl mijn buurman een 120/10 verbinding van Ziggo heeft. De helpdesk geeft aan dat ze niks over mogelijke snelheidsverhogingen kunnen zeggen.. Het wordt onderhand weleens tijd voor een upgrade lijkt me? De voordelen van een glasverbinding via KPN zijn voor mij nu ver te zoeken..
Gewijzigd door boolean op 19 November 2010, 10:24 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging snelheden glasvezel???', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
snelheid glasvezel versus kabel | Internet van KPNglasvezel | : 27 | 25 May 2023 |
Glasvezel en tv | Nog niet gesorteerd | : 1 | 15 Oct 2019 |
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn | Waar beschikbaar, Jonaz | : 1 | 18 Jun 2016 |
Over Jonaz Glasvezel | Algemeen over Jonaz | : 1 | 18 Jun 2016 |
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 | Algemeen over Tweak | : 1 | 01 Jun 2016 |