obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
erg trage snelheid met glasvezel internet
Marco Hartman
Wie heeft het zelfde probleem met kpn glasvezel in Enschede.

Sinds gisteren is mijn internet ontzettend straag dat ik maximaal met 27 kb per seconde nog maar iets binnen kan halen.

Daarvoor was er geen probleem, op internet vind ik niets over een storing van kpn glasvezel.

Is het een probleem in mijn router of heeft kpn gewoon een storing dat ik me niet te druk moet maken om mijn router of computer.
 
space1
Je kunt eens proberen het modem een aantal minuten spanningsloos te maken. Werkt de tv wel normaal?? Anders de helpdesk maar bellen.
Gewijzigd door space1 op 30 januari 2010, 18:14
 
dijaru

Quote

space1 schreef:
Je kunt eens proberen het modem een aantal minuten spanningsloos te maken. Werkt de tv wel normaal?? Anders de helpdesk maar bellen.


je zou eens iets duidelker kunnen uit leggen .. heb je een kabel naar je pc lopen ?? of via een homeplug ?? of via wirless ??
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
Marco Hartman
Hoi allemaal dank voor het meedenken.

Heb kpn service desk eens gebeld en gaven het af op mijn windows 7, vertelde hen dat het met vista precies hetzelfde is maar dat kon niet.

Via via kreeg ik het idee om het uitzend kanaal te veranderen.

Het probleem is dus gevonden. bij wireless staat het uitzend kanaal op automatisch. Heb nu handmatig een kanaal gekozen en probleem opgelost.

Moet zo'n kerel van de service afdeling ook weten.
 
glasmol
lijkt mij ook idd...

Zoveel modems/routers in één straat, logisch dat het kan storen, simpelweg een vrije frequentie kiezen en het signaal loopt een stuk soepeler de pc binnen ;-)
 
space1
Als bijv. wanneer kanaal 1 in gebruik is dan is er ook een overlap op kanaal 2 en 3. Handig te weten bij het instellen van het kanaal.

http://www.security.nl/artikel/25313/1/WiFi-gebruikers_wijzigen_WLAN_kanaal_niet.html
Gewijzigd door space1 op 01 februari 2010, 18:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'erg trage snelheid met glasvezel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie