obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Films Huren
glasmol
Vanavond heb ik maar weer eens geprobeerd een filmpje te huren, voor de 2e keer trouwens.
De eerste keer kreeg ik tot 7(!!!) keer toe een foutmelding (code -302) tijdens het kijken, en vandaag bij het bekijken van m`n tweede gehuurde filmpie moest ik de film tot 3x opnieuw starten, wederom omdat ik 3x over de code -302 kreeg.

Telkens als die foutmelding in beeld komt, moet je de film opnieuw starten, en doorspoelen naar het punt waar 't gestopt is....

Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem ?
 
glasmol
Kun je vertellen wat er bij jou precies fout gaat tijdens het huren/kijken ?

Ik vind het erg jammer, dat een onderdeel als films huren, zo slecht werkt, terwijl men juist met deze functie zoveel klanten kan/wil trekken.

Ben benieuwd of een KPN'er hier nog op wil reageren, en een antwoord heeft voor ons.
Gewijzigd door glasmol op 26 september 2009, 09:53
 
space1

Quote

glasmol schreef:
Vanavond heb ik maar weer eens geprobeerd een filmpje te huren, voor de 2e keer trouwens.
De eerste keer kreeg ik tot 7(!!!) keer toe een foutmelding (code -302) tijdens het kijken, en vandaag bij het bekijken van m`n tweede gehuurde filmpie moest ik de film tot 3x opnieuw starten, wederom omdat ik 3x over de code -302 kreeg.

Telkens als die foutmelding in beeld komt, moet je de film opnieuw starten, en doorspoelen naar het punt waar 't gestopt is....

Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem ?


ontvanger resetten ? dat helpt alleen als het probleem in de ontvanger zit. Als je ook een melding kreeg " Error 302: Signaal tijdelijk niet beschikbaar "' dan heeft dat vaak met het netwerk tussen server en ontvanger te maken of met de server zelf.
Gebruik je een rj-45 bekabeling of een powerline adapter in huis?

Ik heb deze week al een aantal keren gehad dat bij de gewone tv zenders het beeld stil gaat staan
Gewijzigd door space1 op 26 september 2009, 13:36
 
glasmol
Hoi Space1,


Bekabeld, dus met utp cat5 .
TV werkt perfect, uitzending gemist ook. Alleen bij het huren van films gaat de tuner onderuit....
Nieuwe bekabeling tussen EB en i-tv tuner helpt niets, i-tv tuner reset helpt niet, software verwijderen en opnieuw laden helpt niet, zelfs een nieuwe tuner staat hier in de kast, maar de storingen blijven :-)
Het lijkt er dus echt op dat het `m in de servers bij KPN zit....
 
space1

Quote

glasmol schreef:
Hoi Space1,


Bekabeld, dus met utp cat5 .
TV werkt perfect, uitzending gemist ook. Alleen bij het huren van films gaat de tuner onderuit....
Nieuwe bekabeling tussen EB en i-tv tuner helpt niets, i-tv tuner reset helpt niet, software verwijderen en opnieuw laden helpt niet, zelfs een nieuwe tuner staat hier in de kast, maar de storingen blijven :-)
Het lijkt er dus echt op dat het `m in de servers bij KPN zit....


Of dat KPN servers zijn is maar de vraag en of deze dan ook nog op dezelfde locatie staan. Uitzending gemist en video is techische wel met elkaar te vergelijken. Vaste bestanden op een server en geen live streaming zoals bij TV. Het kan zijn dat de codec van de stream net iets anders is waardoor alle ontvangers hier problemen mee hebben

Is iets voor de KPN medewerkers om het probleem op te lossen. Want zo kijkt iemand graag een film.
Gewijzigd door space1 op 26 september 2009, 14:34
 
glasmol
inderdaad, het is maar de vraag of we het over KPN servers hebben..
maar goed, het is inderdaad wel aan KPN om het probleem op te lossen, want dit is zo echt een waardeloos systeem Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Films Huren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie