obey-robots.txt
05 December 2016, 19:34
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van XMSnet kwijt
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

STAP NIET IN ZEE MET XMS

ontevredenklant
De service van XMS is ronduit slecht.
Ze komen gewoon niet met storingen, en zit dus al dagen zonder TV INTERNET RADIO en TELEFOON
Het is maar dat je het ff weet.
Ik stap over naar de schotel.

anton
Moet je vooral doen.

Als je problemen hebt met SAT dan weet je tenminste zeker dat er niemand kan komen.

Met SAT heb je geen Internet (tenzij je heel veel voor heel weinig wilt betalen) dus heb je geen problemen.

Met SAT heb je nooit telefonie problemen want je hebt geen telefonie. Of heb je het geld voor een satelliettelefoon?

Samengevat:
Stel je niet zo aan. Kijk eerst eens of de fout bij jezelf ligt en neem gewoon contact met ze op. Desnoods om het uur.

ontevredenklant
Nou Anton als het echt zo simpel was zat ik niet op het Forum, en 5x bellen, vind ik het mooi zat.
en de storing ligt echt niet bij mij, want zo scheef staan mijn handen niet, ik ben een XMS abbonnee van het eerste uur, maar als je ze nodig heb geven ze niet thuis.
Je komt er zelf ook wel achter, als je ontvangstkast na al die jaren versleten is.
Te simpel anton

anton
Sorry. maar jij bent nog wat simpeler door hetzelfde probleem meermalen te plaatsen. Werkt niet positief voor je geloofwaardigheid.

ontevredenklant
nou antonnetje je klink net als een helpdeskmedewerker van XMS, die je ook met een kluitje in het riet sturen,
met suggestieve antwoorden en beweeringen, ik hoor geen oplossing van het probleem, waarom kom jij mijn stroring niet ff oplossen, dat kan jij niet he, want er zit sluiting in de ontvangst kast, maarja jij weet het beter he antonnetje..
ik vraag me af wat mensen zoals jij op dit forum doen, alleen maar mensen met klachten afzeiken, dat kan iedereen.antonnetje.

Alexander82
Anton heeft wel een punt met betrekking tot de verschillen tussen sataliet en een vast netwerk, natuurlijk is de keuze aan jou... Maar waar ga je heen als je problemen hebt? Zelf oplossen?

Maar goed je kan wel rond gaan bezaaien hoe slecht een ISP is maar volgens mij lost het niet je vraag op... Je geeft zelf al aan dat er niets werkt de laatste dagen.. Heeft het gewerkt? zo ja wat geeft XMS aan waarom het niet werkt en wat heb je zelf gedaan veranderen voor of tijdens het contact met XMS...

Misschien handig om plaats van beetje je ongenoegen te uiten concreet is te kijken wat je probleem is?

ericjan
Je kunt als je onte vreden bent na een jaar van je cotract af. Maar hellas zijn allemaal boeven en komen nook hun afspraken niet na zou zou ik 100MB moeten hebben heb slechts 12.48 up load....... Down 46.72 ... Maar welke provider is wel goed?

anton
ericjan schreef:

Je kunt als je onte vreden bent na een jaar van je cotract af. Maar hellas zijn allemaal boeven en komen nook hun afspraken niet na zou zou ik 100MB moeten hebben heb slechts 12.48 up load....... Down 46.72 ... Maar welke provider is wel goed?

Ach, een nieuw account aangemaakt. Pleit niet voor je geloofwaardigheid.

Als jij aantoonbaar (bewijslast ligt bij jou) niet krijgt wat je hebt overeengekomen dan kun je naar de rechter stappen om je contract te laten ontbinden.

Praktisch: heb je al eens thuis je hele netwerk goed onderzocht?

ericjan
Blijkt een installatie fout te zijn ze komen verhelpen let dus goed op of 50/50 wordt gehaald. Vandaag weer slecht: 30.13/ up 19.13.

glasblazer
Ik begrijp het probleem niet helemaal goed. In eerste instantie werkt Televisie, Internet en Telefoon helemaal niet. Naderhand valt de snelheid je tegen waarvoor je een abonnement hebt afgesloten. Als er niks werkt stel je je provider aansprakelijk voor het niet nakomen van de afspraken. Je geeft ze de gelegenheid om het probleem binnen 5 werkdagen te verhelpen en eist vermindering van de maandfactuur. Blijven ze ingebreke dan kun je onder het contract uit, omdat zij hun afspraken niet nakomen. Valt de snelheid tegen en je hebt een glasvezelverbinding, dan geldt dat zij de up- en downsnelheiden op maximaal 30, 50 of 100 mbs garanderen. Let op de meest gebruikelijke speedtesten kunnen de extreme snelheden van glasvezel niet eens meten. Voor de uploadsnelheid bestaat er naar mijn idee nog geen één goede test. Bovendien hangt dit sterk af van de snelheid van je eigen configuratie, zoals bijvoorbeeld je harddisk. Niets vervelender als de performance afwijkt, terwijl er van jouw kant niks fouts aan de hand is en je provider laat je maar zwemmen. Stel ze aansprakelijk voor nalatigheid en stap over naar een provider die jouw problemen wel serieus neemt. Met een schotelabonnement kun je volgens mij alleen met televisie goed uit de voeten. Internet en telefonie zijn onbetaalbaar.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'STAP NIET IN ZEE MET XMS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Programma's worden niet opgenomen?! Radio en Tv van KPNglasvezel 1 14 maart 2013, 11:47
Account aanmaken voor HBO GO Aplicatie niet mogelijk Radio en Tv van Concepts ICT 1 17 november 2012, 12:18
Upload snelheden niet meetbaar? Nog niet gesorteerd 2 02 november 2012, 04:29
ZTE H220N Poort 3 niet alleen ITV of addertje onder het gras???? Nog niet gesorteerd 1 08 januari 2012, 12:03
schade door xmsnet, maar deze geeft niet thuis Algemeen over XMSnet.nl 2 18 november 2011, 19:38
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber03:31:00
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool