obey-robots.txt
05 December 2016, 19:37
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Concepts ICT kwijt
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Tevreden met Concepts ICT?
Ja Ja 60%[6 stemmen]
Nee Nee 40%[4 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 10
 Onderwerp afdrukken

Tevreden met Concepts ICT?

Fiber
Maak gebruik van de enquête en post hier gelijk een uitgebreid antwoord.
Fiber, lichtsnelheid.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Thomas
Echt niet tevreden, kan niet wachten dat het jaar om is en ik kan overstappen.
Al vanaf het begin problemen met tv en teletekst maar oplossen nee dat doen we niet hoor.
Dan maar opzeggen he.

glasmol
Thomas schreef:
Echt niet tevreden, kan niet wachten dat het jaar om is en ik kan overstappen.
Al vanaf het begin problemen met tv en teletekst maar oplossen nee dat doen we niet hoor.
Dan maar opzeggen he.

Zou je me misschien je postcode, huisnummer en telefoon nummer kunnen geven in een prive bericht ? ?
Wellicht dat ik één van m`n aanspreekpunten bij CICT kan raadplegen voor je...

Thomas
Raar dat hier maar zeer weinig geschreven wordt, kan me niet voorstellen dat er in Deventer zoveel tevreden klanten zijn.

De site zal wel onbekend zijn bij glasvezel gebruikers.

Nu weer de zender verandering, zullen ze wel meer aan verdienen want daar gaat het hun om.

Tja sorry hoor heb geen goed woord over voor Concepts, nog 3 maand pfffffffff wat een eind nog voor ik kan overstappen.

Sad Sad Sad

pipodeclown
Ik heb nu anderhalf jaar televisie en internet via Concepts-ICT.
En werkelijk waar heb nog GEEN een storing meegemaakt.(bewust).
De enigste keer dat ik er uit zou hebben gelegen is een keer s'nachts toen ze de POP.
Centrales die overal in Deventer staan moesten ombouwen voor KPN.
Ben zeer tevreden over Concepts-ICT.

janhendrik
Ben een zeer tevreden klant van concepts ict , ik heb bij hun het Triple 35 mbps pakket, het enige minpunt is de lange wachttijd bij het bellen, ik bedoel daarmee , je belt en het duurt een eeuwigheid voor dat er contact is gemaakt.

Groeten Jan

januutreurle
Tot nu toe ben ik niet tevreden met Concepts. Op 15 juni is bij mij het glasvezelmodem geplaatst. Dezelfde dag heb ik contact opgenomen met Concepts. Men vertelde mij dat de diensten (internet en televisie) zeker per 5 juli kunnen worden geleverd. Ik zou hierover per omgaande een brief krijgen.

22 juni: nog niets vernomen, weer gebeld. Men zou het uitzoeken en mij zsm. de spullen toesturen.
28 juni: nog steeds niets vernomen van Concepts. Maar eens een e-mail verstuurd (om 13:00 uur). Om 20:10 een ontvangstbevestiging gekregen.
30 juni: nog steeds geen inhoudelijke reactie van Concepts. Maar weer eens gebeld. Men bevestigt dat de diensten per 5/7 zullen worden geleverd. Er zou een brief zijn gestuurd. Ik heb echter niets ontvangen. Men zal de bevestiging en info opnieuw versturen.

5 juli: nog steeds niets vernomen van Concepts. Er staat wel een TV signaal op de Genexis. Ik krijg ook een (private range klasse C) IP-adres als ik een PC inprik. Maar geen internet connectivity. Dus maar weer eens gebeld. Nu krijg ik ineens te horen dat de aannemer nog ergens naar moet kijken(?). Men zou contact opnemen met de aannemer die mij dan zsm. zou bellen.
7 juli (vandaag): nog niets vernomen van Concepts of aannemer. Dus maar weer gebeld. Kennellijk had men mijn mobiele nummer (dat ik 5 jli had doorgegeven) niet, Het telefoonnummer dat werd genoemd was in ieder geval niet van mij. Ik heb zowel mijn vaste als mobiele nummer doorgegeven. Men zou opnieuw de aannemer bellen die dan weer ......

Dat was dus vanochtend om ongeveer half tien. 't Is nu kwart over vier en ik heb nog steeds niets gehoord. Uiterst vervelend want mijn huidige abonnementen lopen binnenkort af.

Overigens: Ik ben in alle telefoontjes netjes en vriendelijk te woord gestaan door de helpdeskmedewerk(st)ers.

Update 12 juli:

Na nog een telefoontje op 8 juli met Concepts, en Hako(aannemer) kan ikzelf een afspraak meken met de aannemer. Twee mannen van Hako komen de volgende dag (9 juli) om de installatie te aktiveren. 's Middags weer met Concepts gebeld. Een van de medewerkers belooft dat internet en tv op maandag (12 juli) operationeel zal zijn.

12 juli: Concepts heeft woord gehouden en ik kan mijn internet en tv via de glasvezel gebruiken (drie dagen voordat mijn huidige abbonnementen aflopen, PFFFFFFT!).

Ik vind dat het optreden van Concepts in dezen geen schoonheidsprijs verdient. Indien men iets alerter was geweest had men eind juni, na mijn tweede telefoontje al kunnen constateren dat de aansluiting nog niet completed was gemeld. Dat had mij veel stress en tijd en Concepts veel tijd kunnen besparen.

Ik ga er vooralsnog van uit dat dit een incident was en de dienstverlening in de toekomst beter zal zijn.

TV en internet functioneren tot nu toe prima. Ik kan mijn eigen mailserver en budgetphone telefonie zonder problemen gebruiken.

Update 18 augustus 2010

Ik zit nu een maand op de glasvezel en alles loopt als een zonnetje.

Internet en TV van Concepts
Telefonie met een eigen Linksys PAPT kastje van Budgetphone

Uiteindelijk dus: tevredenWink.
Gewijzigd door januutreurle op 18 augustus 2010, 14:06

misterbenz
Hoi Jan,

We zijn al weer een hele tijd verder,je verhaal begint op dat van mij te lijken.
Over een dag of 10 word ik ook afgesloten van Adsl.
Mij beloven ze steeds om te bellen,echter hebben ze dit nog niet 1 keer gedaan.
Ook de papieren heb ik zelf voor gebeld,kwam allemaal erg laat.
Snap niet hoe ze durven te zeggen professioneel bedrijf,ik ga zo niet met mijn klanten om.

Groetjes Mb

stormed
Hi!,

Sinds kort ben ik ook klant van Concepts en ben erg tevreden. Ik heb zelf een 100/100 abonnement.

De TV kwaliteit (WGDO) is echt geweldig, je kan zien dat de stream 1:1 Technicolor worden doorgegeven. Ik maak gebruik van Interactieve TV op 2 televisie's met beide een Amino decoder 1 PVR en 1 HD decoder. Beide zijn erg gebruiksvriendelijk en je zapt vlot door de verschillende menu's heen echt een verademing, in vergelijking met de meeste trage decoders. Het zenderaanbod is prima.

Het Internet is erg stabiel en ik gebruik dit in combinatie met een Cisco-Linksys E4200 (High-End). De snelheid word vrijwel altijd gehaald en de ping-tijden naar game-servers zijn erg laag wat gunstig is voor de gamers onder ons Wink.. Binnen het Concepts netwerk t/m het de ring van Concepts uit gaat haast altijd <1 MS

Telefonie ; Werkt prima zoals het moet horen.

De klantenservice werkt snel, je hebt vaak binnen 30 seconden iemand aan de lijn en het is geen duur 0900 nummer Smile, tevens heb je op je mails ook vaak binnen een aantal uren reactie.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze provider!
Gewijzigd door stormed op 14 september 2011, 21:14

HenkJan
Sinds begin mei ook in Twello aangesloten op de glasvezel en als ISP Concepts-ICT. Op de kwaliteit van de verbinding valt niets aan te merken. Hier een 75/75 verbinding. Toch ben ik erg ontevreden over Concepts en zal volgend jaar het contract dan ook beeindigen en overstappen naar een andere ISP.

Zo draai ik hier een eigen mailserver en bij de introductie dagen heb ik Concepts gevraag of dit een probleem was en of alle poorten, waaronder poort 25, volledig open zouden staan. Hierop werd door Concepts geantwoord dat een eigen mailserver geen probleem was en dat ook poort 25 volledig open stond.

Nu blijkt dat poort 25 outbound dicht staat en alle mail via de mailserver van concepts gerelayed moet worden Angry

Een ander ding is dat het spamfilter van concepts rare kuren vertoont. Op een mailaccount bij concepts verdwijnt alle mail in het spamfilter als dat aan staat. Zowel de zender als de ontvanger krijgen daar geen melding van en er bestaat ook geen spambox waar je dit na kunt kijken. Dat maakt de mail van concepts erg onbetrouwbaar omdat je niet weet of een mail ergens aankomt.

De facturen die concepts klaarzet kunnen alleen met de nieuwste versie van Adobe gelezen worden. Dit komt niet omdat ze van de nieuwste Adobe opties gebruik maken maar omdat ze aan het einde van het pdf bestand ook nog een complete HTML pagina geknoopt hebben die er niet hoort te zitten. Een foutje in hun module die de pdf bestanden genereerd. Nu moet ik met een editor die elke keer eraf halen voordat ik het pdf bestand kan openen.

Ook de Amino PVR loopt regelmatig vast als er iets te snel door de menus gezapt wordt. Dit laatste is overigens geen fout van Concepts maar van Glashart die voor het TV gedeelte verandwoordelijk is. Concepts heeft hier alleen als taak dat met de abonnee af te rekenen.

Alle fouten al aangegeven bij concepts maar die zegt niets te willen verbeteren omdat het voor alle klanten gelijk moet zijn Shock

Telefoon werkt wel goed maar let op! Als je automatische kiesapparatuur gebruikt kan het voorkomen dat deze de lijn niet herkend omdat Concepts een afwijkende kiestoon op de lijn heeft staan.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tevreden met Concepts ICT?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Het overgaan van Concepts naar KPN. Algemeen over Concepts ICT 3 20 juli 2013, 07:48
Van Concepts naar KPN Algemeen over Concepts ICT 3 15 juni 2013, 22:31
Aansluiting Concepts faalt Algemeen over Concepts ICT 6 09 februari 2013, 12:31
Glasvezel van Concepts ICT is beschikbaar in: Waar beschikbaar, Concepts ICT 7 02 januari 2013, 01:17
Tevreden met OnsNet glasvezel? Algemeen over OnsNet 2 13 november 2012, 12:15
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber03:33:54
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool