obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Nieuwsgroepen kpn
draaimolen
geen problemen hier, maar voor goede retentie en hoge snelheid neem je toch een payserver... kan je tenminste ook ssl verbinding opzetten.
 
Sense

Quote

den72 schreef:
Daarnaast zijn er ook betaalbare alternatieven: lightningusenet, voor vijf euro per maand.


Goede tip, gaat lekker so far! Enneuh... 2,50 per maand maar Pfft
http://www.lightningusenet.com
 
Aatje21

Quote

draaimolen schreef:

Ik vind het best netjes van kpn om 14 dagen retentie te bieden op nieuwsservers.
Ziggo heeft dat ook (let wel, langere retentie vraagt ook een grotere serverpark, HDD's en datalijnen!).

En de snelheid van 3 lijntjes ~ 800 kbyte/s is ook niet verkeerd voor een dienst in het standaard pakket van een provider. Ziggo is hier veel minder vrijgevig in.

Zeuren over usenet vind ik erg 2008, wees blij dat KPN de snelheid in de toekomst weer omhoog gooit. En als je iets wilt downloaden ouder dan 14 dagen, moet je er maar wat voor over hebben.

Af en toe zitten er best azijnpissers op het forum.


Zeuren over usenet erg 2008? In 2008 waren er nog amper 30mbit lijnen vriend.
Nu verkopen ze die nieuwe abo's door te zeggen dat alles sneller gaat en kan, zodra je 2 maanden een abo hebt schroeven ze het terug tot 800kb.

Daarnaast vergelijk je het met ziggo, prima. Maak ik de vergelijking met Tweak;

Zelfde TV (die nemen ze van KPN af)
evenals de telefoon, indien gewenst.
goedkoper per maand (47 en een paar centen)
Internet is even snel maar met onbeperkt toegang tot de Tweak Newsservers (=oplopend tot 12 threads van 5mbit bij een 60mbit lijn).
Als je mazzel hebt kom je op het regge (of iets dergelijks netwerk en ben je helemaal spekkoper, vanwege de fantastische snelheden, jammer dat KPN niet als ziggo per maand opzegbaar is.

Dan had ik daar nu al gezeten. Ben nu duurder uit met minder service, maar goed. Volgens sommige mensen mag je dan niet zeuren Sad
 
draaimolen

Quote

Aatje21 schreef:

Zeuren over usenet erg 2008? In 2008 waren er nog amper 30mbit lijnen vriend.
Nu verkopen ze die nieuwe abo's door te zeggen dat alles sneller gaat en kan, zodra je 2 maanden een abo hebt schroeven ze het terug tot 800kb.

Daarnaast vergelijk je het met ziggo, prima. Maak ik de vergelijking met Tweak;

Zelfde TV (die nemen ze van KPN af)
evenals de telefoon, indien gewenst.
goedkoper per maand (47 en een paar centen)
Internet is even snel maar met onbeperkt toegang tot de Tweak Newsservers (=oplopend tot 12 threads van 5mbit bij een 60mbit lijn).
Als je mazzel hebt kom je op het regge (of iets dergelijks netwerk en ben je helemaal spekkoper, vanwege de fantastische snelheden, jammer dat KPN niet als ziggo per maand opzegbaar is.

Dan had ik daar nu al gezeten. Ben nu duurder uit met minder service, maar goed. Volgens sommige mensen mag je dan niet zeuren Sad


KPN is na 1 jaar per maand opzegbaar.... Tweak is helaas op bepaalde plekken beschikbaar en nog niet in Zwolle, anders zou het een goede optie zijn tov KPN. Daar heb je gelijk in.
Maar als je weet waar de oorsprong van Tweak ligt, is het ook wel te verwachten dat ze een goede nieuwsserver oplossing hebben. Doorgaans hebben normale providers, die afkomst hebben van TV of telecommunicatie en pas later in internet zijn gestapt, echt geen goede news-server aanbod.
Snap alleen niet wat er mis is, dat zeuren over nieuwsservers zo 2008 is. Nieuwsgroepen incl binaries gebruik ik al jaren... zeker al iets van 5 jaar.

Ik hoop alleen dat er snel een update uitkomt van de digitale tv ontvanger, die is mij te traag. Voor de rest ben ik prima tevreden. Snelle service, goede helpdesk (tot nu toe), geen storingen. En voor 60 euro per maand (1ste half jaar, daarna 75) 30/3 mbit, onbeperkt bellen, TV incl 14 HD zenders en uitzending gemist voor alle 10 NL kanalen en volledig zenderaanbod (excl dure pakketten ala Eredevisie, Film 1 en ook zonder BBC, maar dat boeit mij niet!)
 
Ruud
Na jaren trouwe klant te zijn geweest en eigenlijk nooit problemen met het internet en nieuwsgroepen
gaat het nu toch wel tijd worden om afscheid te nemen van KPN omdat ze toch de snelheid van de
nieuws servers blijven knijpen.

nog een maandje en dan kan ik het opzeggen

Als ik tweak fiber neem gaat dit ook via KPN en dezelfde apparatuur maar met veel meer mogelijkheden
en ik ben ook nog eens 13 euro goedkoper uit.

Glas 30 30 Mbit / 30 Mbit download / upload snelheid
Gratis Glasvezelmodem, Router (incl. WiFi).
Gratis installatie thuis.
Onbeperkt aantal e-mail adressen.
Gebruik POP3, IMAP, Secure Webmail.
Eigen .nl domein en tweak.nl subdomein.
5GB eigen online opslagruimte. (documenten, foto's, website)

--------------------------------------------------------------------------------

Telefonie Gratis lokaal telefoonnummer.
Gratis nummerbehoud.
Meerdere telefoonnummers mogelijk.
Glasheldere digitale belkwaliteit.
Bellen vanaf € 0,02 ct/m.

--------------------------------------------------------------------------------

Televisie Interactieve digitale televisie van KPN.
Haarscherp digitaal beeld.
Standaard ruim 50 zenders.
HD pakket, Pluspakket, Sport1 en Eredivie Live optioneel.
Uitzending gemist en digitale videotheek.
Regionale, nationale en internationale zenders.
Gratis SD Set-top box.

--------------------------------------------------------------------------------

Usenet Nieuwsgroepen Ongelimiteerd toegang tot nieuwsgroepen van TweakNews.
Ongeveer 400 dagen retentie
Top 3 Usenetprovider van Nederland.
Downloaden met de volledige snelheid.

--------------------------------------------------------------------------------

Voorwaarden Glasvezel dient in de woning aangesloten te zijn.
Genoemde abonnementsgelden zijn gebaseerd op automatische incasso en inclusief 19% BTW.
Het contract is is per maand opzegbaar, met een opzegtermijn van 1 maand.
Bij het aanvragen van een NL domeinnaam bij het bestellen van een abonnement, wordt deze pas geregistreerd op het moment dat uw ondertekende contract door Tweak is ontvangen en geaccepteerd is.

--------------------------------------------------------------------------------

Kosten Eenmalig € 50,- borg.
Eenmalig € 25,- administratiekosten.
Maandelijks € 47,00 abonnementskosten.
Gewijzigd door Ruud op 05 augustus 2010, 19:31
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroepen kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Spotnet Nieuwsgroepen Usenet : 3 23 okt 2011
Advertentie