obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
KPN glasvezel in Enschede Oost
space1

Quote

glasmol schreef:

Quote

space1 schreef:
[quote]glasmol schreef:



Bij een aantal adressen laat een planning langer op zich wachten dan bij andere, heb je al een bezoek gewaagd aan de service winkel aan de blankenburgerstraat 23 ? Wellicht dat zij wat voor je kunnen betekenen. Beloven kan ik niets, maar als er iemand iets kan, zijn zij 't.


Bij de service winkel is bij de aanmelding aangeven dat wij in april zouden worden aangesloten. Later begin juni (gebeld met de winkel).

In de eerste maanden maart - juli heeft KPN heel weinig mensen aangesloten op het glasvezel netwerk. Als dit nu gewoon bij de aanmelding wordt gezegd dat het na de vakantie wordt,

Ondertussen heeft KPN al een afspraak gemaakt voor 9 sep.

Ik neem aan dat het graven van de leidingen gereed is . Alle wijkcentrales liggen als het goed is dan nu ook in een ring. Ik vermoed dat dit de reden is waarom KPN zo weinig mensen aansluit in het begin. Want als de wijlcentrales niet in een ring liggen hoeft er maar 1 leiding buis worden kapot getrokken en alle gebruikers hebben geen verbinding meer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN glasvezel in Enschede Oost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie