obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
Hardware Glasvezel achterhaald
glasblazer
IPTV is enorm gevoelig voor storingen. Veel meer dan normale analoge tv via de kabel. Digitale TV via de kabel geeft ook wel eens een oneffendheid, maar bij glasvezel heb ik wel het nodige gedoe achter de rug.
Zo maar maanden achtereen geen problemen en dan in een keer veel gedoe achter elkaar. Geen momenten waar je dan echt warm van wordt.
Sinds kort - na de update van het Interactieve Menu van KPN IPTV - een andere (kleine ontvanger) ontvangen.
Mijn VIP 1963 met HD was achterhaald want na de update neem je on cloud op. Max 6 opnames tegelijk maar dan heb je ook wat.
Om eerlijk te zijn, lijkt het er op dat de storingen voor 99% zijn opgelost. Zo nu en dan nog een klein wegtrekkertje waardoor het lijkt dat het beeld bevriest, maar na de overgang naar het nieuwe menu kon ik nog geen 2 minuten achtereen normaal kijken.
Tijdelijk mijn 2e ontvanger zonder harddisk ingezet, maar ook deze ontvanger kon met de nieuwe software niet overweg.
Spontane herstart van de ontvanger vielen mij ten deel.
De kleinere VIP ontvanger van Motorola geeft nu een goed resultaat.

Met Internet en Telefonie heb ik helemaal geen problemen. Dat loopt gewoon goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hardware Glasvezel achterhaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie