obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Wijziging snelheden glasvezel???
draaimolen
Zit hier met 30/3 verbinding goud.... uiteindelijk ben ik wel goedkoper uit dan bij ziggo, maar die snelheden mogen wel omhoog....50/5 ben ik al tevreden.....
 
zembla69
Jahoor.... Het was eventjes (ahum) wachten maar nu toch eindelijk 30/30 snelheid hierGrin
 
dopneusje1
Ik ben nu een maandje online bij KPN glasvezel, Enschede.

Al met al tegenvallend, ik heb FTH.
Belangrijkste kritiekpunt: nieuwsgroepen afknijpen op 800Kb/s, dit bevestigt KPN in een e-mail.
Moet ik maar een abbo nemen op een betaalde provider.

Dit is voor mij reden genoeg om over te schakelen op bijv. Tweak. Over een jaar dan, als mijn abbo afloopt ...

Maar het kastje bij de TV is ook shit: zooooooooooooooo oneindig traag: teletekst, andere zender opzetten, film opnemen na elke handleing moet je een paar seconden wachten. HEEL erg irri.

BTW: UP en DOWN zijn gelijk.

Installatie perfect verlopen: in een mum klaar, alles werkt.

Maar zonder upgrade van KPN kwa nieuwsgroepen en kwa snelheid van de hardware betekent dit in juli 2011 einde verhaal voor mij.
 
space1

Quote

dopneusje1 schreef:
Ik ben nu een maandje online bij KPN glasvezel, Enschede.

Al met al tegenvallend, ik heb FTH.
Belangrijkste kritiekpunt: nieuwsgroepen afknijpen op 800Kb/s, dit bevestigt KPN in een e-mail.
Moet ik maar een abbo nemen op een betaalde provider.

Dit is voor mij reden genoeg om over te schakelen op bijv. Tweak. Over een jaar dan, als mijn abbo afloopt ...

Maar het kastje bij de TV is ook shit: zooooooooooooooo oneindig traag: teletekst, andere zender opzetten, film opnemen na elke handleing moet je een paar seconden wachten. HEEL erg irri.

BTW: UP en DOWN zijn gelijk.

Installatie perfect verlopen: in een mum klaar, alles werkt.

Maar zonder upgrade van KPN kwa nieuwsgroepen en kwa snelheid van de hardware betekent dit in juli 2011 einde verhaal voor mij.


Dan heb tegen die tijd misschien geluk want volgend jaar juni/juli is er eindelijk een overstap regeling waarmee je eindelijk zonder veel problemen kunt overstappen. Als nu overstapt van bijv KPN naar Tweak (KPN netwerk provider) moet Tweak eerst wachten tot KPN de lijn vrij geeft en daarna kunnen zij de aanvraag doen wat ook weer tijd kost. Tip kijk eens naar een ipv6 tunnel voor usenet

Als je geluk hebt levert Tweak dan ook +R met analoge tv. dvb-c en een andere digitale ontvanger. Maar dat is wel afhankelijk op wel glasvezel net je in Enschede bent aangesloten
Gewijzigd door space1 op 31 juli 2010, 08:43
 
dopneusje1
Dat hoop ik dan maar ! (Tweak)

Ik ga ´s opzoeken wat dat is "ipv6 tunnel voor usenet"

Bedankt voor je reactie! Smile
 
boolean
Ik woon in Oosterhout en hier is de snelheid voor een GOUD abbo nog steeds 30/3 terwijl mijn buurman een 120/10 verbinding van Ziggo heeft. De helpdesk geeft aan dat ze niks over mogelijke snelheidsverhogingen kunnen zeggen.. Het wordt onderhand weleens tijd voor een upgrade lijkt me? De voordelen van een glasverbinding via KPN zijn voor mij nu ver te zoeken..
Gewijzigd door boolean op 19 november 2010, 11:24
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging snelheden glasvezel???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie