obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Wat waren julie voorspelde wachttermijn en de daadwerkelijke?
ina
Mij was gezegd dat het 2 รก 3 maanden zou duren inmiddels wacht ik ruim 4 maanden en net heb ik gehoord dat ze verwachten dat ik voor het eind van het jaar wel aangesloten zal zijn,dat is dan nog 2 maanden. Maar zeker was dat niet. En waarom daar geven ze geen antwoord op.
 
Alfastor
Ik kreeg te horen dat ik binnen 3 maanden zou worden aangesloten. Dat was op 18 april 2009. We bevinden ons nu op 20 november 2009 dus reken maar uit.
Het laatste bericht is dat ik misschien dit jaar nog wordt aangesloten. Zo niet dan de eerste helft van vorig jaar.

Een totale wanprestatie van de KPN !!!!!
AngryAngryAngry

Een uitleg geven kunnen ze niet. (het is moeilijk meneer en ik kan er ook niets aan doen)
PS. ik woon in Almere -stad

Zijn er nog meer mensen die al zolang wachten op een aansluiting ?
 
mriesenb

Quote

Alfastor schreef:
Ik kreeg te horen dat ik binnen 3 maanden zou worden aangesloten. Dat was op 18 april 2009. We bevinden ons nu op 20 november 2009 dus reken maar uit.
Het laatste bericht is dat ik misschien dit jaar nog wordt aangesloten. Zo niet dan de eerste helft van vorig jaar.

Een totale wanprestatie van de KPN !!!!!
AngryAngryAngry

Een uitleg geven kunnen ze niet. (het is moeilijk meneer en ik kan er ook niets aan doen)
PS. ik woon in Almere -stad

Zijn er nog meer mensen die al zolang wachten op een aansluiting ?


Ik kreeg nu ook te horen, in ieder geval eerste helft 2010...

Ik snap wel dat ze het rustiger aan doen, maar willen zelfs geen indicate geven waar je ergens in de queue zit. Nu ze al maanden rustig aan doen hebben ze toch behoorlijk wat praktijk cijfers zou je denken...
 
mriesenb

Quote

mriesenb schreef:

Quote

Alfastor schreef:
Ik kreeg te horen dat ik binnen 3 maanden zou worden aangesloten. Dat was op 18 april 2009. We bevinden ons nu op 20 november 2009 dus reken maar uit.
Het laatste bericht is dat ik misschien dit jaar nog wordt aangesloten. Zo niet dan de eerste helft van vorig jaar.

Een totale wanprestatie van de KPN !!!!!
AngryAngryAngry

Een uitleg geven kunnen ze niet. (het is moeilijk meneer en ik kan er ook niets aan doen)
PS. ik woon in Almere -stad

Zijn er nog meer mensen die al zolang wachten op een aansluiting ?


Ik kreeg nu ook te horen, in ieder geval eerste helft 2010...

Ik snap wel dat ze het rustiger aan doen, maar willen zelfs geen indicate geven waar je ergens in de queue zit. Nu ze al maanden rustig aan doen hebben ze toch behoorlijk wat praktijk cijfers zou je denken...


Vandaag gebeld door KPN. Ze komen me 18-01 aansluiten. Valt me nog mee.
 
cyberspace
Afgelopen zomer is de glasvezelkabel aangelegd tot in de meterkast. 2 maanden daarvoor was er een verkoper van de KPN aan de deur geweest waarbij ik het braonzen pakket heb besteld. deze verkoper zei dat ik in het najaar sep-okt daadwerkelijk zou worden aangesloten. Nu eind 2009 nog steeds geen aansluiting. KPN verteld dat ze een tekort aan monteurs hebben en de wijkkasten in mijn woonplaats Almere worden door een derde partij aangesloten op de zogenaamde buiten ring van het internet.
En deze partij had wat problemen.
Telefonisch werd mij gezegd dat ik ergens in het voorjaar zou worden aangesloten maar welke maand wist de medewerker van de KPN niet. Dus zeker driekwart jaar wachten op een werkende glasvezel aansluiting is wel heel erg lang.
Geduld is een schone zaak maar je moet wel een lange adem hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat waren julie voorspelde wachttermijn en de daadwerkelijke?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie