obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Nieuwsgroepen kpn
marcbr
Welke nieuwsgroepen kunnen we gebruiken bij glasvezel van kpn????
Gr Marc
 
KPNwebcare1
Zie hieronder:

Newsserver: textnews.kpn.nl (uitsluitend te benaderen via een verbinding met KPN)
Binaries: news.kpn.nl (uitsluitend te benaderen via een verbinding met KPN)

Tekstberichten worden 180 dagen bewaard. De retentietijd van binaries is 14 dagen.
 
KPNwebcare1
Hallo,

u kunt bijvoorbeeld outlook instellen, of een extern programma instellen zoals alt.binz newsleecher etc. etc.
Qua glasvezel hoeft u niets in te stellen.
 
paultjoew
Ik heb het 50 mb down 5 mb up abo maar met altbinz komt ik niet boven de 800 kb/s. Is hier een goede reden voor?
En klopt het dat er max 3 threads beschikbaar zijn?
dank
 
WK
Sinds oktober pakket Zilver van KPN, 50 mb down 5 mb up. het downloaden bij nieuwsgroepn ging eerst goed. Haalde 4500 kb/s. Nu ook als paultjoew 800kb/s. Dit past echt niet bij een glasvezel pakket met hoge downloadsnelheid. Kom op KPN, doe hier iets aan!!! Angry
 
EmileKPN
De snelheid lijkt dus wel te kloppen... 3 draadjes van 250 kb/s elk.
 
bk
Hier in Haaksbergen ook +/- 800 kb/s.

Valt me erg tegen:Sad

Wordt goedkoop ook nu weer Duur Koop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ruud
Nou heb dus ook problemen met downloaden en bleek ook mijn modem niet meer goed te zijn deze is inmiddels
vervangen en alles werkt weer naar behoren op het downloaden na.
Ik heb nog wel een klacht bij de kpn neergelegd over het downloaden, heb ik dus een snel abbonnement afgesloten
om maar te kunnen downloaden met 800 kb/sAngry uit de nieuwsgroepen.
Staat er doodleuk in de advertenties dat je binnen 10 min een speelfilm kan downloaden maar dat gaat je niet lukken
ook niet met het snelste abbonnement want de newsservers geven niet meer dan 800 kb/s en 3 threads.

Dit is dus het beleid van kpn, heb ik meteen ook gevraagd of mijn abbonnement ook met 2/3 omlaag kan maar dat kon niet.
Gewijzigd door Ruud op 09 april 2010, 18:00
 
paultjoew

Quote

Ruud schreef:
Nou heb dus ook problemen met downloaden en bleek ook mijn modem niet meer goed te zijn deze is inmiddels
vervangen en alles werkt weer naar behoren op het downloaden na.
Ik heb nog wel een klacht bij de kpn neergelegd over het downloaden, heb ik dus een snel abbonnement afgesloten
om maar te kunnen downloaden met 800 kb/sAngry uit de nieuwsgroepen.
Staat er doodleuk in de advertenties dat je binnen 10 min een speelfilm kan downloaden maar dat gaat je niet lukken
ook niet met het snelste abbonnement want de newsservers geven niet meer dan 800 kb/s en 3 threads.

Dit is dus het beleid van kpn, heb ik meteen ook gevraagd of mijn abbonnement ook met 2/3 omlaag kan maar dat kon niet.

Heel fokking nederland zit vol met oplichters. Grote bedrijven zijn nog wel het ergst. Hebben dure advocaten en ingewikkelde contracten en je bent weer een hoop geld kwijt aan minder dan je had verwacht.
Gewijzigd door paultjoew op 15 april 2010, 22:16
 
KPNwebcare1
De nieuwsgroepen servers van KPN zijn inderdaad teruggeschroefd naar 3 lijntjes a 250 kb, dit had onder andere met storingen te maken.
het is nu nog niet bekend of en wanneer de snelheid weer teruggezet word.

de nieuwsgroepen server van KPN, is een gratis dienst die KPN aanbied, wilt u de volledige bandbreedte benutten dan is het aan te raden een payserver erbij te nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroepen kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Spotnet Nieuwsgroepen Usenet : 3 23 okt 2011
Advertentie