obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Set Top Box (i-tv tuner) reageert traag
glasmol
Hallo !

Het lijkt er op dat de problemen zijn opgelost, mijn tv beelden kwamen de gehele avond soepeltjes m`n woonkamer binnen, geen haperingen, geen storingen, perfect zo als van ouds....
 
space1
bericht van KPN Webcare Team op een ander forum

Er is een tijdelijke switch naar MPEG2, we zijn bezig met installeren andere Encoders zodat we straks weer op MPEG4 verder kunnen gaan.

Maar we zijn nu bezig met bewaking van kwaliteit dus meer info heb ik nog niet.

Toch wil ik er aan toevoegen dat als er dus iets mis is gegaan na gisteren 16.30 om dit bij ons te melden op de helpdesk.
Geen melding betekend automatisch geen probleem.

http://www.www.gebruikers.eu/experiaboxforum/
viewtopic.php?f=14&t=3213&start=105#p27002
Gewijzigd door space1 op 13 oktober 2009, 19:58
 
glasmol
Klopt inderdaad....
Afwachten maar hoe het straks gaat lopen nadat ze terug schakelen naar mpeg4........
 
space1

Quote

glasmol schreef:
Klopt inderdaad....
Afwachten maar hoe het straks gaat lopen nadat ze terug schakelen naar mpeg4........


Ja ik hoop wel dat het nu wel eerst beter word getest en dat ze eerst maar 1 a 2 tv zenders overzetten i.pv. alles in 1 keer. Of deze zenders in zowel mpeg 2 als mpeg4 uitzenden.
Gewijzigd door space1 op 13 oktober 2009, 20:13
 
glasmol
inderdaad..
hiervoor moeten ze gewoon een aantal "lege" kanalen gebruiken, net zoals dat de hd uitzendingen van NL1/2/3 ook op andere kanalen worden uitgezonden....

We wachten af haha :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Set Top Box (i-tv tuner) reageert traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Audio tuner aansluiten op glasvezel Nog niet gesorteerd : 1 13 aug 2012
Traag internet door WK Voetbal live streaming Nog niet gesorteerd : 1 05 jun 2010
Advertentie