obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Set Top Box (i-tv tuner) reageert traag
edwin
goede middag

net via de post het extra kpn blaadje ontvangen.
met daarin info over van alles.

maar er zat ook een a4 bij met wat tekst en uitleg wat er in het blad te lezen viel.

en daar stond onderaan.

p.s halve oktober word uw ontvanger geladen met nieuwe software (voor beeldinstelingen)

we wachten het wel af

groet edwin
 
space1
Krijgt iedere glasvezel klant van KPN zo'n krant????
 
glasmol
jep...
Iedereen met i-tv krijgt zo`n krantje...
 
Ruud
Nou hebben we ook glasvezel en een nieuwe tuner, dan zou je denken dat dat razend snel gaat immers je hebt glasvezel, en de tuner
is aan gesloten met een utp kabel, maar als je wilt zappen kan je onder tussen wel een bak kofie inschenkenFrown

Het enigste wat er sneller op geworden is mijn internet verbinding,
 
Ruud
zie dat er kofie staat ipv koffieShock
 
space1

Quote

chasu schreef:
Dat is ook mijn bevinding van glasvezel. De internetverbinding en telefonie zijn toppie, maar de televisie digitaal is een drama.

Je zou toch denken dat dit met glasvezel super snel moet lopen, zeker bij het laden van nieuwe software en de programmagids. Ik heb ook ervaring met iptv via de adsl bij kpn en dit was van excact dezelfde kwaliteit en snelheid.


Het lijkt wel of de software altijd wordt geladen ook als er geen nieuwe update is? De ontvanger hoeft eigelijk maar te vergelijken met de versie op de server 2 a 3 sec . Hoeveel MB moet de programmagids wel zijn als je kijkt naar de laadtijd of is de bandbreedte van de server veel te laag?
 
HanZ
Ik ben net nieuw (4 dagen nu aangesloten) en ben erg tevreden over de telefoon en internet. Televisie werkt bij mij ook bijna goed. programmagids duurt alleen de eerste keer wat lang, maar daarna schakelt het systeem zo na 2 seceonden om naar de gids.

Waar ik wel mee zit is dat het beeld regelmatig vastloopt en het geluid doorloopt. Ik moet dan even naar een ander kanaal toe en weer terug. Op een avond heb ik daar een keer of 2 last van.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee?

HanZ
 
space1

Quote

HanZ schreef:
Ik ben net nieuw (4 dagen nu aangesloten) en ben erg tevreden over de telefoon en internet. Televisie werkt bij mij ook bijna goed. programmagids duurt alleen de eerste keer wat lang, maar daarna schakelt het systeem zo na 2 seceonden om naar de gids.

Waar ik wel mee zit is dat het beeld regelmatig vastloopt en het geluid doorloopt. Ik moet dan even naar een ander kanaal toe en weer terug. Op een avond heb ik daar een keer of 2 last van.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee?

HanZ


Ja, ik heb sinds de overgang van mpeg2 naar mpeg4 streams nu een week geleden ook problemen met het vastlopen van het beeld. Zowel op SD als op HD kanelen.

Dit probleem komt helaas wel meer voor.

gr

hans
 
space1
Het is al 2 maal in de afgelopen dagen voor gekomen dat de ontvanger uit zichzelf reboot gaat doen.
En aangezien een reboot tussen de 6 en 7 minuten duurt mis je een groot deel van het programma of zoals zondag gewoon het einde van het programmaShock

Komt dit probleem vaker voor ??
Gewijzigd door space1 op 05 oktober 2009, 23:11
 
glasmol
laatste tijd bij mij ook, en ook bij veel anderen die ik spreek...
Ook erg veel last van haperingen tijdens het kijken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Set Top Box (i-tv tuner) reageert traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Audio tuner aansluiten op glasvezel Nog niet gesorteerd : 1 13 aug 2012
Traag internet door WK Voetbal live streaming Nog niet gesorteerd : 1 05 jun 2010
Advertentie